December 6, 2006
... på skidsemestern.
http://www.aftonbladet.se/nyhe.....4126597.ab
:roflmao: :)R
Tror aldrig jag skrattat åt en nyhet på aftonbladet men detta tog ta mig tusan priset.
Och att någon hann ta kort på det med ! :bgrin:
Tack gode gud för mobilkameror ! haha
September 12, 2001
Vaniljflickan wrote: Pinsamt? Min första tanke är att det måste vara jävligt kallt och jobbigt att hänga upp och ner.
Sen skulle det vara intressant att veta hur "mycket" media är tillåten att publicera för att det ska vara etiskt försvarbart?
Har du gått och blivit en moraltant på gamla dar? 😉
August 22, 2001
skiroy wrote: Har du gått och blivit en moraltant på gamla dar? 😉
Nä, men ponera att fotografen stått närmre och plåtat ansiktet och hela härligheten framifrån... skulle det vara ok? Det är ju en ändå en mindre tragedi för personen det handlar om. Vad vet vi om hur mycket dödsångest han hade. Skulle det vara ok att publicera en nakenbild på en person i utsatt läge... det är det jag vill veta.
April 13, 2007
Tycker inte det verkar finnas en gräns för vad media får publicera. I deras värld finns ju inte ens "oskyldig tills dess att motsats bevisats". Hatar verkligen aftonbladet, å vägrar oftast att klicka på länkar som folk sätter in i olika trådar. Men det är verkligen inte bara aftonbladet som har låg moral. Till och med svt visar ju bilder på misstänkta och offer. Tror inte det dröjer länge förrän svt även visar sånt här tyvärr.
August 11, 2005
emokid wrote: Tycker inte det verkar finnas en gräns för vad media får publicera. I deras värld finns ju inte ens "oskyldig tills dess att motsats bevisats". Hatar verkligen aftonbladet, å vägrar oftast att klicka på länkar som folk sätter in i olika trådar. Men det är verkligen inte bara aftonbladet som har låg moral. Till och med svt visar ju bilder på misstänkta och offer. Tror inte det dröjer länge förrän svt även visar sånt här tyvärr.
Vad i helvet snackar du för goja.
Vilka misstänkta och vilka offar?
Nallat i medicinskåpet?
Efter att ha haft en molande tandvärk senaste veckan så skulle jag nog hellre ha föredragit att hänga upp o ner naken ett par timmar.
🙁
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)