July 27, 2002
macrus wrote: Vem fan käkar så mycket snabbmat som den snubben gjorde då. 🙄
Var en 15-åring i USA som stämde Mcdonalds för att han vart fet av maten.
Han käkade där varje dag, han vägde nu 187 kilo tror jag.
Det är bara undanflykter! Så de kan få pengar till fettsugning. Man vaknar inte upp överviktig, dessutom är man fan dum om man itne vet att det är onyttigt att äta på mcdonalds, och föräldrarna då?! Som de inte skulle veta något.
Usa [Image Can Not Be Found]
August 20, 2001
Callister wrote: [quote=macrus]Vem fan käkar så mycket snabbmat som den snubben gjorde då. 🙄
Det är bara undanflykter! Så de kan få pengar till fettsugning. Man vaknar inte upp överviktig, dessutom är man fan dum om man itne vet att det är onyttigt att äta på mcdonalds, och föräldrarna då?! Som de inte skulle veta något.
Föräldrarna "trodde" att det var nyttig mat på mcdonkan 🙄
June 23, 2002
Callister wrote: [quote=macrus]Vem fan käkar så mycket snabbmat som den snubben gjorde då. 🙄
En sak bara ...vilket jävla pucko.
Han måste ju varit riktigt jävla borta i skallen om han inte fattar nåt sånt.
187kg 😮
Han måste ju haft riktigt stora problem att röra sig.
July 27, 2002
DiDi wrote: [quote=Callister][quote=macrus]Vem fan käkar så mycket snabbmat som den snubben gjorde då. 🙄
Föräldrarna "trodde" att det var nyttig mat på mcdonkan 🙄
[Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found]
macrus wrote: [quote=Callister][quote=macrus]Vem fan käkar så mycket snabbmat som den snubben gjorde då. 🙄
En sak bara ...vilket j**la pucko.
Han måste ju varit riktigt j**la borta i skallen om han inte fattar nåt sånt.
187kg 😮
Han måste ju haft riktigt stora problem att röra sig.
Jovars, dock finns det värre exempel.
Någon nisse på 16 år som vägde närmare 300 kg. Han hade dock gått ner cirka 130 kg när dokumentären gick.
Världens tyngsta människa vägde 600 kg
August 20, 2001
Callister wrote: [quote=DiDi]Där var ju faktiskt två tjejor som åt samtidigt som vi. Den ena av dem var enorm, hon kunde knappt komma in genom dörren. Och när hon andades så väste hon mest... Då har det gått lite för långt... Det är ju inte bra för de inre organen...
Schizo? 🙂
Nej, vi var fem stycken... Och ja, jag har stavat fel till tjejer...
June 23, 2002
DiDi wrote: [quote=Callister][quote=DiDi]Där var ju faktiskt två tjejor som åt samtidigt som vi. Den ena av dem var enorm, hon kunde knappt komma in genom dörren. Och när hon andades så väste hon mest... Då har det gått lite för långt... Det är ju inte bra för de inre organen...
Schizo? 🙂
Man brukar säga oss och inte vi, tror jag. 🙄
August 20, 2001
macrus wrote: [quote=DiDi][quote=Callister][quote=DiDi]Där var ju faktiskt två tjejor som åt samtidigt som vi. Den ena av dem var enorm, hon kunde knappt komma in genom dörren. Och när hon andades så väste hon mest... Då har det gått lite för långt... Det är ju inte bra för de inre organen...
Schizo? 🙂
Man brukar säga oss och inte vi, tror jag. 🙄
Ok... Tänk er att det står gjorde efter vi...
July 27, 2002
Alex_88_ wrote: Nu kom jag tänka på en helt sjukt äklig bild.
Kommer bara inte i håg var den fans.
Det var typ världens största tumör som man hadde opererat bort. Men den var gigantiskt och vägde minst 10-15 kilo om jag minns rätt
Den största bortoperade tumören vägde 134 kg och satt på en kvinna. 🙂
Den senast största (ganska nygligen) satt på en kvinnas rygg och vägde 87 kg. 🙂
October 22, 2002
Callister wrote: [quote=Alex_88_]Nu kom jag tänka på en helt sjukt äklig bild.
Kommer bara inte i håg var den fans.
Det var typ världens största tumör som man hadde opererat bort. Men den var gigantiskt och vägde minst 10-15 kilo om jag minns rätt
Den största bortoperade tumören vägde 134 kg och satt på en kvinna. 🙂
Den senast största (ganska nygligen) satt på en kvinnas rygg och vägde 87 kg. 🙂
87 kg, de är ju hela mig ju. Tänk och springa runt med mig på ryggen =P
December 31, 2001
Amerikanare är då enormt korkade, att stämma mcdonalds för att de blir feta är fan sjukt. Som dr phil sa du har ju ett val att åka dit eller ej eller hur ? Det finns en rat i din bil använd den.
Jag brukar äta en megameny med extra bigmac burgare
så det blir 3 bigmac 1stor frits 1 stor cola
sen kanske kaffe och en paj på det 🙂
3 Guest(s)