May 27, 2002
Varför finns det inga (nästan inga) seriösa inlägg på denna sidan? Den har ju helt tappat fotfästet!!
Besökte sidan för ett år sedan och då var det mycket seriösa och välformulerade trådar som man fick tänka till på.. Men nu har ju detta stället förvandlats till.. ja va ska man säga?? Ett ställe där man bara snackar en massa skit.
Jag tycker att ni ska nollställa alltihop alltså börja från n0ll i forumen. Radera alla inlägg och sedan börja om... För som det ser ut nu är det inte bra!
No fence men detta stället faller mig inte i smaken längre : (
Ta inte illa upp ni som arbetar på sidan (moderator/admin m.fl) jag vet att ni sköter ert bra men det är ju medlemmarna det hänger på.
Tackar vet jag 64bits
June 30, 2001
Lite halvdött här ja. Jag har fått tre svar på min skrivborsdtråd, hade jag postat en på www.***********.com/forum, så hade jag fått betydligt många fler svar än detta.
May 22, 2001
Ja men om du nu tycker det är så dött & tråkigt här inne, varför inte posta in några roliga saker som folk kan börja skriva i då? Istället för att klaga. Jag tar inte illa upp men vad är det du saknar då? Mer nyheter, Guider, artiklar???
kolla denna tråd & lämna förslag;
https://www.nordichardware.com.....18&17
1 Guest(s)