November 4, 2001
CoLiC wrote: bränna ner någons hem i sverige.
http://www.aftonbladet.se/vss/.....95,00.html
Mitt Peter Siepen hat stiger till oanade höjder...! Sådana som honom som förstör samhället!
Avundsjuk, måntro?
January 17, 2002
chrippaz wrote: [quote=CoLiC]bränna ner någons hem i sverige.
http://www.aftonbladet.se/vss/kvinna/story/0,2789,498395,00.html
Mitt Peter Siepen hat stiger till oanade höjder...! Sådana som honom som förstör samhället!
Avundsjuk, måntro?
Ohja, speciellt då jag ser hans moderiktiga halsband och keps, hur ska jag någonsin kunna leva upp till hans ideal...
January 17, 2002
Jerry wrote: [quote=CoLiC]http://www.aftonbladet.se/vss/kvinna/story/0,2789,498395,00.html
Sådana som honom som förstör samhället!
Nej. Sådana som du.
CoLiC wrote:
Det är synd att man inte får bränna ner någons hem i sverige. Mitt Peter Siepen hat stiger till oanade höjder...!
Är det förbjudet att överdriva? För helvete, gå och lägg dig människa.
November 4, 2001
CoLiC wrote: [quote=chrippaz][quote=CoLiC]bränna ner någons hem i sverige.
http://www.aftonbladet.se/vss/kvinna/story/0,2789,498395,00.html
Avundsjuk, måntro?
Ohja, speciellt då jag ser hans moderiktiga halsband och keps, hur ska jag någonsin kunna leva upp till hans ideal...
Vad är det annars som klämmer? Om han bara är en tönt varför ens bry sig? Jag tycker han verkar schysst, kul att någon vågar klä sig bättre än gustav wasa eller vad dom säger på reklamen...
January 17, 2002
Callister wrote: Jag tycker folk ska sluta hacka sig upp på vad folk gör och hur de klär sig. Om han nu är bög, so what? Känner ni någon som är bög ens?
Det hade inte varit ett problem om killen höll sin stil för sig själv, men då han blir till ett elakartat mediaburet virus så är det fel...
June 28, 2001
coalan wrote: jaså, så ska man gå med för kort tröja, bli kall om ryggen där njurarna sitter, sen får man urinväginflammation. Vilket enligt min mamma är värre än att föda barn, (4 st så lite erfarenhet)
bah det är bara den förste som är jobbig, sen är dom rätt slappa 8-[
August 11, 2002
Mind wrote: [quote=coalan]jaså, så ska man gå med för kort tröja, bli kall om ryggen där njurarna sitter, sen får man urinväginflammation. Vilket enligt min mamma är värre än att föda barn, (4 st så lite erfarenhet)
bah det är bara den förste som är jobbig, sen är dom rätt slappa 8-[
inte om det går ett tag emellan barnena, dock vet jag itne hur länge 😮
January 12, 2004
CoLiC wrote: [quote=obelix]Oh hemska människor som går mot strömmen och vägrar att bli som alla andra... 👿
Bränn dem på bål säger jag... :bgrin:
🙄 😛
Vänta här nu, påstår du att jag eller Peter Siepen är som alla andra?
Snarare att ni är själsfränder och går mot strömmen... :bgrin:
February 15, 2003
Alltså, vad är problemet?
Ni är ju för fan värre som sitter här på ett forum och ska skjuta och bränna ner hans hus för att han får vara med i tidningen?
Vad är det för fel på han? Låt han ha vilka jävla kläder han vill för fan, vad spelar det er för roll? Ni är inte så jävla speciella som ni verkar tro, ni är inga underbarn, ni är fan en piss i havet bland alla människor i världen.
Det är fan patetiskt som ni håller på, speciellt DU CoLiC, det här är inte din första tråd a 'la "jag ska döda alla som inte är som mig".
September 16, 2002
Peter Siepen wrote: Viktigast av allt är ändå accessoarerna tycker Peter.
- Man toppar med smink, accessoarer och skor. Och mycket går att hitta i second hand-butiker. Men skor är svårt att fuska med och komma undan billigt.
Peters egna favoritaccessoarer är bland annat hans initialörhängen i strass.
Skrämmande!
January 12, 2004
Kizo wrote: [quote=Peter Siepen]Viktigast av allt är ändå accessoarerna tycker Peter.
- Man toppar med smink, accessoarer och skor. Och mycket går att hitta i second hand-butiker. Men skor är svårt att fuska med och komma undan billigt.
Skrämmande!
Varför då?
September 16, 2002
obelix wrote: [quote=Kizo][quote=Peter Siepen]Viktigast av allt är ändå accessoarerna tycker Peter.
Skrämmande!
Varför då?
Dels för att jag gillar inte killar-smink idén. (Jag tänker inte diskutera det vidare.)
Men främst för att det tydligen ska vara "så viktigt" att ha "rätt" av allt.
Billiga skor? Inte tillåtet!
Och om man inte har krimskrams så gör man "fel".
BAH! 👿
January 12, 2004
Kizo wrote: [quote=obelix][quote=Kizo][quote=Peter Siepen]Viktigast av allt är ändå accessoarerna tycker Peter.
Skrämmande!
Varför då?
Dels för att jag gillar inte killar-smink idén. (Jag tänker inte diskutera det vidare.)
Men främst för att det tydligen ska vara "så viktigt" att ha "rätt" av allt.
Billiga skor? Inte tillåtet!
Och om man inte har krimskrams så gör man "fel".
BAH! 👿
Det han gör är ju att han tycker att folk ska hitta sin egna stil, istället för att stöpas i samma former som modet säger och bestämmer...
Även om jag inte sminkar mig, så stör jag mig inte på andra killar som gör det...
November 16, 2002
Jag håller med super svensson trots att han är gnagare varför detta hysteriska utbrott folk får klä sig hur de vill, vill siepen vara modefjolla så låt honom vara det
Allt man behöver dock är ett par mjukisar o en svettig t-tröja som det står nått ballt på som WTF lr STFU 😛
2 Guest(s)