January 5, 2002
...men detta gör det definitivt.
June 23, 2002
Jädrigt sorgligt samtidigt ett litet smile åt han som försökte eller ja startade insamlingen.
Finns många idioter på denna jord och det är fint av en person och skapa en insamling och försöka göra något åt det de där idioterna så de ska hamna bakom lås och bom(?).
Känner att jag inte ens ska kommentera vad jag skulle vilja skulle hända till dom som gjorde det där mot flickan. Finns knappt ord för det så.
February 12, 2002
Nä, de finns inte ord... :arg:
--Omognadsvarning, läs vidare på egen risk-- Hade jag varit fadern hade jag nog planerat min hämd, planerat den väl... 👿 Mannen som gick över gatan när han komme med bilen, han som bara log. Ja hade kidnappat honnom, planerat de väl.. Farit ut till nån enslig glömd skogsstuga, där hade jag utövat de mest "trevliga" saker man kan tänka sig på denna mannens psyke till att börja med för att sedan gå över till kropp. Där inslag som avsågning av testiklar, krossande av känskåla bultande av tår å avslitning av finngrar inte skulle vara allt för ovanliga. Slutligen hade ingen kunnat skillja honom från fläskfärs, inteheller skulle han hittas eller få en värdig begravning.. Då hans aska skulle spridas över en soptipp..
February 3, 2003
Finns det ett sådant "kryphål" i lagen för att ta sig ur det där så borde det väl finnas något "kryphål" så man kan mörda dom och ändå komma undan?
Helvete vad jag blir sur av sånna saker... Det är fan det mest sjuka jävla perversa sak man kan göra i stortsett. Och det är så jävla LÅGT! Hur fan får man ens idén?!?!
July 13, 2004
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Nä, de finns inte ord... :arg:
--Omognadsvarning, läs vidare på egen risk-- Hade jag varit fadern hade jag nog planerat min hämd, planerat den väl... 👿 Mannen som gick över gatan när han komme med bilen, han som bara log. Ja hade kidnappat honnom, planerat de väl.. Farit ut till nån enslig glömd skogsstuga, där hade jag utövat de mest "trevliga" saker man kan tänka sig på denna mannens psyke till att börja med för att sedan gå över till kropp. Där inslag som avsågning av testiklar, krossande av känskåla bultande av tår å avslitning av finngrar inte skulle vara allt för ovanliga. Slutligen hade ingen kunnat skillja honom från fläskfärs, inteheller skulle han hittas eller få en värdig begravning.. Då hans aska skulle spridas över en soptipp..
Precis min tanke.
Jag blir bara så jävla förbannad när jag läser sånt.
Hade jag haft gott om pengar hade jag utan tvekan givit dom en del!!!
November 29, 2003
Hade jag varit farsan hade jag letat upp grabbarna och bokstavligen slagit ihjäl dem.
Sveriges lagar är så ******* sjuka.
Så hör man rasister nazister patrioter och fan och hans moster säger att "Sverige är så jävla bra bla bla"
Det finns så stora brister i vårat avlånga land så ja jag vet inte vad.
3 Guest(s)