January 17, 2002
whak wrote: Hade jag varit farsan hade jag letat upp grabbarna och bokstavligen slagit ihjäl dem.
Sveriges lagar är så ******* sjuka.
Så hör man rasister nazister patrioter och fan och hans moster säger att "Sverige är så j**la bra bla bla"
Det finns så stora brister i vårat avlånga land så ja jag vet inte vad.
Jag skulle vilja uppmärksamma dig på att samtliga män var invandrare.
Så jag tror inte "rasister nazister patrioter och fan och hans moster" skulle komma med det påstående du tror. De skulle vara ute och dränka negrer, rätt ut sagt, närmare bestämt de som är med i den där artikeln om de visste vilka det var. Antagligen samtidigt som de rasar mot sveriges invandringspolitik.
Hårt men sant.
June 30, 2003
Förstår inte varför regering tar många invandrares (specielt från muslismka länder) bristande respekt för kvinnor på allvar. I stort sett alla gruppvåldtäkter jag har hört om har varit utförda av män med utländsk härkomst. Varför är folk så rädda för att säga som det är?
July 27, 2002
p0rky wrote: Förstår inte varför regering tar invandrares (specielt från muslismka länder) bristande respekt för kvinnor på allvar. I stort sett alla gruppvåldtäckter jag har hört om har varit utförda av män med utländsk härkomst. Varför är folk så rädda för att säga som det är?
För ingen, egentligen kan säga hur det är. Eftersom man aldrig kan dra alla över samma kant. Fast de går ju, men är man dålig på att uttrycka sig blir det ju grovt främlingsfientlighet.
February 4, 2003
Det sjuka är att det är mer kriminellt att kolla på barnporr på internet än att våldföra sig på en tjej som:
1.) Inte är byxmyndig.
2.) Är påverkad och därmed inte kan uttrycka sin vilja eller säga emot (vilket de förmodligen inte hade lyssnat på ändå)
Svinigt värre.
Inte för att jag försvarar barnporr, men bara försöker få ett perspektiv på hur sjukt det verkar vara.
May 17, 2004
abishai wrote: [quote=Vitamin-C]bra då vet jag exagt vad ajg ska göra nu. Jag kan altså lagligt supa ner en liten unge om jag ställer en flaska vodka framför den och den dricker och sen så...
JÄVLA LAG!
jag undrar vars ifrån hon 13åringen fick spriten förresten..... 😕
och drogerna
fast ungarna nu mera har väll sånt i fickorna och från dem på skolan av lärare... eller HUR ALLA NI DÄR UTE??
March 14, 2004
Då 70% av alla grova våldtäkter sker av mästadels muslimska män så måste folk få utrycka sig om det utan att bli kallade rasse. Tycker detta är förjävligt med bristade kvinnorespekt innom den muslimska tron. Sånna här fall har tyvärr gjort så att jag har tappat respekten för nästan alla muslimer, tyvärr!
May 17, 2004
skinner wrote: Då 70% av alla grova våldtäkter sker av mästadels muslimska män så måste folk få utrycka sig om det utan att bli kallade rasse. Tycker detta är förjävligt med bristade kvinnorespekt innom den muslimska tron. Sånna här fall har tyvärr gjort så att jag har tappat respekten för nästan alla muslimer, tyvärr!
70%?
January 28, 2003
Jag saknar fanimig ord. Jag vet inte var jag skall börja, för det finns inte heller någon ände på allt som behöver ändras och rättas till när det gäller vår kära lagbok. Och som p0rky skrev, undrar när och om silkeshandskarna skall ramla av...
Mina tankar är hos flickan och familjen.
2 Guest(s)