February 12, 2002
Delph1 wrote: "Statisk och förbannad lögn". Att leta statistik som får vissa saker att se dåliga ut är enklare än att korsa Drottninggatan i Örebro 🙄
//Andreas
Beror på, tycker de där med att statistik inte är nått att lite på har börjat gå lite över styr.. Om de nu är sant som det sagts här att 70% av alla väldtäckter i Sverige begås av muslimska män.. Hur mycket lämnar de då ut? Menar de går bara upp till 100% Svenska män står inte för 357%...
November 29, 2003
CoLiC wrote:
Jag skulle vilja uppmärksamma dig på att samtliga män var invandrare.
Så jag tror inte "rasister nazister patrioter och fan och hans moster" skulle komma med det påstående du tror. De skulle vara ute och dränka negrer, rätt ut sagt, närmare bestämt de som är med i den där artikeln om de visste vilka det var. Antagligen samtidigt som de rasar mot sveriges invandringspolitik.
Hårt men sant.
Jojo men sedan är ju rasister / Nazister och sådanna hjärndöda.
Dom klagar tex på att invandrare utgör så stor kriminalitet.
Men om man tex kollar på hur NSF och rasister nazister whatever you name it, iaf hur dom bygger upp "sitt försvar" så ligger tung kriminalitet bakom. Tex rånar dem banker för att köpa vapen som stjäls för att sedan "utrota" utlänningarna. Hur många invandrare misshandlar dem inte? Där begår dem brott. Aja nu var det ju inte det tråden handlade om.
Sorry för offtopic.
January 17, 2002
whak wrote: [quote=CoLiC]
Jag skulle vilja uppmärksamma dig på att samtliga män var invandrare.
Så jag tror inte "rasister nazister patrioter och fan och hans moster" skulle komma med det påstående du tror. De skulle vara ute och dränka negrer, rätt ut sagt, närmare bestämt de som är med i den där artikeln om de visste vilka det var. Antagligen samtidigt som de rasar mot sveriges invandringspolitik.
Hårt men sant.
Jojo men sedan är ju rasister / Nazister och sådanna hjärndöda.
Dom klagar tex på att invandrare utgör så stor kriminalitet.
Men om man tex kollar på hur NSF och rasister nazister whatever you name it, iaf hur dom bygger upp "sitt försvar" så ligger tung kriminalitet bakom. Tex rånar dem banker för att köpa vapen som stjäls för att sedan "utrota" utlänningarna. Hur många invandrare misshandlar dem inte? Där begår dem brott. Aja nu var det ju inte det tråden handlade om.
Sorry för offtopic.
Allt jag var ute efter var att visa på att de inte tyckte att sverige var ett bra land.
January 17, 2002
Vamp wrote: Suck, varför är det ingen (med makt alltså) som ser att sveriges lagar är helt sjuka i vissa fall? Varför gör dom inte något åt det? Fattar inte vuxna människor, dom som sitter där och bestämmer att detta är sjukt?
Politiker... Behöver jag säga mer efter århundraden av svek från "högre makter"? Det verkar som om politiker genomgår någon sortst hjärntvätt då de sätts på sina positioner...
Tom. jag skulle kunna göra ett bättre jobb än Göran känns det som... Eller min hund...
July 19, 2001
Nu önskar man nästan att man bodde i Sovjet eller det Tredje Riket. Finns ju inte en chans på denna jord att dessa personer skulle få komma ut igen.
Det skulle heller inte vara någon konst att knäppa några av de personerna, namn och bild är ju allt som behövs.. Ska inte leka fjortis som planerar hur man ska moerda svinen men det är inte direkt svårt att komma undan om man ligger en jävla bit bort och har på sig rånarluva.
November 27, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Delph1]"Statisk och förbannad lögn". Att leta statistik som får vissa saker att se dåliga ut är enklare än att korsa Drottninggatan i Örebro 🙄
//Andreas
Beror på, tycker de där med att statistik inte är nått att lite på har börjat gå lite över styr.. Om de nu är sant som det sagts här att 70% av alla väldtäckter i Sverige begås av muslimska män.. Hur mycket lämnar de då ut? Menar de går bara upp till 100% Svenska män står inte för 357%...
Jo men i detta fallet har man ju valt ett utgångsläge där det ser illa ut just för muslimska män, man har helt enkelt suttit och letat reda på i vilka situationer som det är absolut vanligast att dessa män utför våldtäkter och det är absolut ingen bild av genomsnittet.
//Andreas
January 4, 2001
Detta är en av de få tillfällena då jag inte tycker att det du skrev kråkan var omoget... 😛
Skulle detta gälla någon av mina två yngre systrar som är jämnt ett par år äldre än denna flickan så skulle det inte finnas något i världen som skulle hindra mig från att ta lagen i egna händer.
May 3, 2004
Egentligen blir jag inte förvånad, upprörd men inte förvånad. Sverige styrs av ett gäng stekare, Bodstöm, Persson, Ringholm mfl. Grisar som bara ser över sitt eget torp. Sverige skulle må bra av att ett nytänkande parti klarar 4% gränsen år 2006 och kommer in i riksdagen.
*Blickar mot Sverigedemokraterna*
5 Guest(s)