July 27, 2002
CoLiC wrote: [quote=Callister][quote=CoLiC][quote=Gueno] Ett litet slag med t.ex en hammare på knäskälarna och han får sitta som CoLiC gör (vet inte om CoLiC lider av det), i "räserstol".
HAH, du skulle göra svinet en tjänst, för det första skulle han bli rik, för det andra skulle han få en jäkla massa fördelar i samhället som ingen annan har.
Nej, jag lider inte nämvärt 😛
Gå och överbelasta ditt immunförsvar istället så din kropp kan acceptera koagulationsfaktorsinjektioner (långt ord :roll:) Och operera dig sedan.
Du behöver en kurs i detta hör jag, innan du ställer till med nått 😛
Jag orkade inte kolla upp det innan :bok: Men jag vet att du inte kan operera dig pga. blödarsjukan och om du kan få din kropp att acceptera faktor 8 i form av injektioner så kan du operera dig. :bok:
January 17, 2002
Callister wrote: [quote=CoLiC][quote=Callister][quote=CoLiC][quote=Gueno] Ett litet slag med t.ex en hammare på knäskälarna och han får sitta som CoLiC gör (vet inte om CoLiC lider av det), i "räserstol".
HAH, du skulle göra svinet en tjänst, för det första skulle han bli rik, för det andra skulle han få en jäkla massa fördelar i samhället som ingen annan har.
Gå och överbelasta ditt immunförsvar istället så din kropp kan acceptera koagulationsfaktorsinjektioner (långt ord :roll:) Och operera dig sedan.
Jag orkade inte kolla upp det innan :bok: Men jag vet att du inte kan operera dig pga. blödarsjukan och om du kan få din kropp att acceptera faktor 8 i form av injektioner så kan du operera dig. :bok:
:bok: = Läsa i ICQs loggar
July 27, 2002
CoLiC wrote: [quote=Callister][quote=CoLiC][quote=Callister][quote=CoLiC][quote=Gueno] Ett litet slag med t.ex en hammare på knäskälarna och han får sitta som CoLiC gör (vet inte om CoLiC lider av det), i "räserstol".
:bok: = Läsa i ICQs loggar
Har skrivit det på detta forum innan loggarna var skrivna. Men vet inte hur man kollar historik på icq ändå :bgrin:
November 27, 2003
MrWeizel wrote: [quote=Delph1]Om ni tittar närmare på ett land som Saudiarabien kommer ni nog se något nytt.
//Andreas
Delph1 wrote: Tänkte på samhällskillnader mellan SA och de strängare länderna 😉
//Andreas
Har du hört talas om Wahabiterna?
Jodå, men du kanju knappast påstå att hela SA lever efter denna extremreligion? Det är ju snarare personer som försöker rättfärdiga ett krig mot alla som inte är islmamister som söker basis i denna.
//Andreas
January 28, 2003
Delph1 wrote: Jodå, men du kanju knappast påstå att hela SA lever efter denna extremreligion? Det är ju snarare personer som försöker rättfärdiga ett krig mot alla som inte är islmamister som söker basis i denna.
//Andreas
Nej, men däremot så har Wahabiterna en JÄVLA makt, för att inte tala om pengar. Kungahuset sitter kvar så länge de kan hålla sig vänner med Wahabiterna. Saudi är inte så jäkla västvänligt som många vill tro.
March 11, 2003
obelix wrote: Även Svenskar kan.
Är det en anledning att man inte skall belysa problemet med att invandrare är överrepresenterade i sexualbrott?
January 17, 2002
obelix wrote: Även Svenskar kan.
"Fotnot: Aftonbladet har förgäves sökt Anders för en kommentar. Namnet är fingerat."
Vi vet inget om det var en svensk eller en arab, eftersom jag inte tror aftonbladet skulle fingera ett namn som "Abdullah", ellerhur?
Håller förövrigt med Denstore.
December 15, 2003
Angående tjejen i Virsbo så kan man väl säga att det garanterat är en "svenne", vem flyttar till en sån håla när man kan bo med släkten i malmö eller Göteborg.
Förövrigt så skall man nog vara försiktig med att döma folk om man nu inte har alla fakta klart för sig. Visst, när jag läser om den där "gruppvåldtäkten" så uppfylls jag av ett enormt harm men har ju ingen riktig koll på vad som hänt, fan vet jag, tjejen kanske ville det och sen när de var färdiga så stack hon drogad och packad hem och kanske skämdes för sin far och diktade upp historien.
Dock så verkar det inte vara så troligt i just detta fallet men man skall som sagt vara försiktig med att döma folk.
January 17, 2002
Akatosh wrote: Angående tjejen i Virsbo så kan man väl säga att det garanterat är en "svenne", vem flyttar till en sån håla när man kan bo med släkten i malmö eller Göteborg.
Jag tvekar inte särskilt mycket heller, hade det varit en invandrare hade det varit våldtäkt, inte sexuellt utnyttjande. De från mellanöstern kör med "Varför fråga snällt när man bara kan roffa åt sig?" mentalitet.
November 26, 2002
Hovrätten ändrar tingsrättens dom och menar att fallet inte är att betrakta som våldtäkt. Flickan anses nämligen ha druckit alkohol frivilligt. Därmed anses hon inte heller ha försatts i ett hjälplöst tillstånd av någon annan, vilket är förutsättningen för våldtäkt enligt nuvarande lagstiftning.
Alltså, dricker någon sig full kan man våldta dem nästan utan straff?
Låt någon göra likadant med männen är mitt förslag.
March 11, 2003
Akatosh wrote: Förövrigt så skall man nog vara försiktig med att döma folk om man nu inte har alla fakta klart för sig. Visst, när jag läser om den där "gruppvåldtäkten" så uppfylls jag av ett enormt harm men har ju ingen riktig koll på vad som hänt, fan vet jag, tjejen kanske ville det och sen när de var färdiga så stack hon drogad och packad hem och kanske skämdes för sin far och diktade upp historien.
Poängen är kanske att oavsett om hon ville eller inte så borde sexuellt utnyttjande av en berusad 13-åring jämställas med fullbordad våldtäkt. Det är just den här inställningen som gör det möjligt för de här förbrytarna att komma undan med brotten.
Utöver det så är jag enormt tveksam till att det är vanligt bland 13-åringar att vilja ha sexuella med en grupp av äldre män. Jag säger inte att gruppsex är något oerhört märkligt, men det är knappast något som tonårstjejer ser som deras stora passion.
Allvarligt talat tror jag inte att någon vid sina sinnens fulla bruk tror att detta var något annat än en våldtäkt. Dock har Bodström trots idoga påtryckningar inte lyckats genomföra en hållbar lagförändring. Vad det beror på kan man fråga sig.
2 Guest(s)