February 12, 2002
Vad gör ni?
(Förbehåller mig rätten att ändå tro på ett liv efter döden och att förhopningsvis ingen av oss dör nästa söndag. Det här är bara ett om ni skulle få veta att ni har en vecka kvar att leva och det finns inget liv efter döden, dör man så dör man.. Vad skulle ni göra då?)
Testar bungyjump kanske..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
May 1, 2005
Om det är sagt att jag dör nästa söndag så betyder det att jag inte dör innan dess. Jag gör en Peter Griffin! Så jag skulle flyga till Paris. Utropa en stor bön om att Herren skall frälsa mig bla bla. Sedan hoppa handlöst från Eiffeltornet "in i Guds famnar" och såklart överleva fallet. Sen åka till lutande tornet i Pisa och göra samma sak där. Därefter åka till Vatikanen och bli kanoniserad och helgonförklarad. Går väl kanske inte så snabbt att bli helgonförklarad, men jag skrämmer upp dem med att säga att djävulens främsta tjänare är på väg att slita sig loss från kättjorna vid havets avgrund dit Gud en gång dömde dem. Jag är såklart Guds utsände och måste bli helgon snabbt. den Den historian kanske funkar. 🙄 Iaf, sen drar man från bar till bar och raggar på brudar med raggningsfrasen "Har du nånsin *piiip* ett helgon?". Sen får man väl ta en sväng till Monaco, stjäla en Enzo och leka lite.
Nånting sånt. Lagom anspråkslös plan. :bgrin:
April 10, 2003
dreamweaver wrote: Om det är sagt att jag dör nästa söndag så betyder det att jag inte dör innan dess. Jag gör en Peter Griffin! Så jag skulle flyga till Paris. Utropa en stor bön om att Herren skall frälsa mig bla bla. Sedan hoppa handlöst från Eiffeltornet "in i Guds famnar" och såklart överleva fallet. Sen åka till lutande tornet i Pisa och göra samma sak där. Därefter åka till Vatikanen och bli kanoniserad och helgonförklarad. Går väl kanske inte så snabbt att bli helgonförklarad, men jag skrämmer upp dem med att säga att djävulens främsta tjänare är på väg att slita sig loss från kättjorna vid havets avgrund dit Gud en gång dömde dem. Jag är såklart Guds utsände och måste bli helgon snabbt. den Den historian kanske funkar. 🙄 Iaf, sen drar man från bar till bar och raggar på brudar med raggningsfrasen "Har du nånsin *piiip* ett helgon?". Sen får man väl ta en sväng till Monaco, stjäla en Enzo och leka lite.
Nånting sånt. Lagom anspråkslös plan. :bgrin:
Vem har sagt att du kommer vara i god hälsa fram tills på söndagen du kanske bara bryter alla ben i kroppen och ligger på stjukhus tills du dör på söndagen ;).
Tja jag skulle nog fixa lite pengar och leva loppan, testa lite knark och jävlas med högt uppsatta personer innan jag dör.
1 Guest(s)