September 12, 2001
Fan vad skabbigt att sno ditt nick från en gammal schlagersnubbe... 🙂
Ganska intressant...dom flesta männen inom schlager är ju bögar och med tanke på din inställning när det gäller bögar så antar jag att när du bestämde ditt nick så blev ett "freudiansk" tänkande från din sida. 😀 😉
January 17, 2002
skiroy wrote: Fan vad skabbigt att sno ditt nick från en gammal schlagersnubbe... 🙂
Ganska intressant...dom flesta männen inom schlager är ju bögar och med tanke på din inställning när det gäller bögar så antar jag att när du bestämde ditt nick så blev ett "freudiansk" tänkande från din sida. 😀 😉
Finns det ingen "Ge Skiroy en elchock" knapp nånstans här? :bgrin:
För de som vill veta var jag fick mitt nick ifrån så var det från en Imp i Dungeon Keeper 1 🙂 Var bara runt 12-13 år då, jag vägrar byta! 😀
March 21, 2003
CoLiC wrote: [quote=skiroy]Fan vad skabbigt att sno ditt nick från en gammal schlagersnubbe... 🙂
Finns det ingen "Ge Skiroy en elchock" knapp nånstans här? :bgrin:
För de som vill veta var jag fick mitt nick ifrån så var det från en Imp i Dungeon Keeper 1 🙂 Var bara runt 12-13 år då, jag vägrar byta! 😀
Nehe .. jag trodde alltid att det var pga ditt lilla "Tillstånd" = smått invalid = kolik = CoLic ....
Inget illa menat men så har jag alltid trott att det va 😛 :bgrin:
EDIT: Kollade upp lite och ser att jag fårr orden om bakfoten och inte riktigt fattat vad de betyder... = jag har fel och ni har rätt.
December 5, 2001
CoLiC wrote: http://www.aftonbladet.se/vss/.....32,00.html
:)R
Ja jag tänkte faktiskt på dig när jag läste den innan.
November 22, 2001
CoLiC wrote:
Finns det ingen "Ge Skiroy en elchock" knapp nånstans här? :bgrin:För de som vill veta var jag fick mitt nick ifrån så var det från en Imp i Dungeon Keeper 1 🙂 Var bara runt 12-13 år då, jag vägrar byta! 😀
Det e rätt! Bara jobbigt med alla människor som ska byta nick titt som tätt. (Även fast det verkar vara en trend just nu)
1 Guest(s)