June 23, 2002
Coore wrote: [quote=macrus]Varför väljer man nick efter en schlager tönt? :bgrin:
Andra personen som har tagit mitt skämt nu... vafan.... 😛
Iofs, alla vill väl vara som mig, eller? 🙄
Ursäkta herr. Coore som vill spela CS 1on1 med Guppy. :bgrin:
EDIT: Skämt förresten, här skämtar vi inte här är vi blodigt allvarliga.
January 4, 2001
macrus wrote: [quote=Coore][quote=macrus]Varför väljer man nick efter en schlager tönt? :bgrin:
Andra personen som har tagit mitt skämt nu... vafan.... 😛
Iofs, alla vill väl vara som mig, eller? 🙄
Ursäkta herr. Coore som vill spela CS 1on1 med Guppy. :bgrin:
När dom fixar så att man kan rocketjumpa i cs så lovar jag att möta vem som helst i 1on1... 🙂
December 15, 2002
CoLiC wrote: [quote=skiroy]Fan vad skabbigt att sno ditt nick från en gammal schlagersnubbe... 🙂
Ganska intressant...dom flesta männen inom schlager är ju bögar och med tanke på din inställning när det gäller bögar så antar jag att när du bestämde ditt nick så blev ett "freudiansk" tänkande från din sida. 😀 😉
Finns det ingen "Ge Skiroy en elchock" knapp nånstans här? :bgrin:
För de som vill veta var jag fick mitt nick ifrån så var det från en Imp i Dungeon Keeper 1 🙂 Var bara runt 12-13 år då, jag vägrar byta! 😀
det spelet äger ju 🙂
HELIX wrote: Rånad och Schlagen
haha :bgrin:
January 17, 2002
Extatic wrote: [quote=CoLiC][quote=skiroy]Fan vad skabbigt att sno ditt nick från en gammal schlagersnubbe... 🙂
Ganska intressant...dom flesta männen inom schlager är ju bögar och med tanke på din inställning när det gäller bögar så antar jag att när du bestämde ditt nick så blev ett "freudiansk" tänkande från din sida. 😀 😉
Finns det ingen "Ge Skiroy en elchock" knapp nånstans här? :bgrin:
För de som vill veta var jag fick mitt nick ifrån så var det från en Imp i Dungeon Keeper 1 🙂 Var bara runt 12-13 år då, jag vägrar byta! 😀
det spelet äger ju 🙂
HELIX wrote: Rånad och Schlagen
haha :bgrin:
Jepp 😛 2an är minst lika bra, kom ihåg känslan i det... Ohh *drömmer (och hämtar skivorna)*
Det skulle ju komma en 3a, men den la dom ner de jäklarna 🙁
3 Guest(s)