January 17, 2002
Kom just hem från ett LAN, sätter på datorn och hör ett öronbedövande tjut från disken, följt av ett rassel och en sjujäkla smäll... HEADCRASH!
Nu är allt borta... Mina fina KoTOR saves, alla andra saves... mina underbara replays från WC3... ALLT!!!
Jag pallar inte detta, nu ska jag fan köpa nytt för hela slanten...
Och jag ska aldrig mer låta burken ligga i baksätet.
Den klarade 200 mil fram och tillbaka från Jönköping, men inte faaaaan klarar den 2 kilometer här hemma inte! Jävla ***! Detta är min andra HD krash någonsin....
Den här disken ska jag gå ut och hammra sönder nu
June 17, 2002
macrus wrote: Jobbigt att ta backup på allt om man har över 500GB, ja tom över 300GB.
Dyrt som attsingen också.
Hur ofta har man 300-500GB vviktiga saker... det enda man har så där mycket av e Pr0n... 🙄 o annan warez... det kan man ju tanka på nytt lixom..
men digitalbilder o liknande e ju oersättligt typ..
EDIT: BTW... RIP...
June 28, 2001
inte paja disken !!!!!!!!!
är det clusterfel så kan man låta datorn tugga igenom det vilket kan ta nån timma men förr eller senare kommer den förbi skiten vid boot och då finns det fina program som fixar resten.
hade jag vetat det när mina ibm diskar pajade skulle jag ha varit en gladare mäniska idag.
otroligt att några viktiga mp3or kan förändra ens liv på det viset.
April 14, 2002
MULLVADEN wrote: [quote=macrus]Jobbigt att ta backup på allt om man har över 500GB, ja tom över 300GB.
Hur ofta har man 300-500GB vviktiga saker... det enda man har så där mycket av e Pr0n... 🙄 o annan warez... det kan man ju tanka på nytt lixom..
Jag kan ju tala för mej och jag skulle fan inte vilja bli av med NÅTT på min hd. Ett jävla jobb att återställa allt.
January 14, 2002
MULLVADEN wrote: [quote=macrus]Jobbigt att ta backup på allt om man har över 500GB, ja tom över 300GB.
jag vet flera personer som har sina inspelade filmer från typ kalas när de var 5 år gammla och en massa annat "viktigt" för dem som tar många gb.. (150gb+)
January 17, 2002
Mind wrote: inte paja disken !!!!!!!!!
är det clusterfel så kan man låta datorn tugga igenom det vilket kan ta nån timma men förr eller senare kommer den förbi skiten vid boot och då finns det fina program som fixar resten.hade jag vetat det när mina ibm diskar pajade skulle jag ha varit en gladare mäniska idag.
otroligt att några viktiga mp3or kan förändra ens liv på det viset.
Eh, du... Om du hört det jag hörde så skulle du ha insett att disken var paj, jag hörde hur läsarmen sköt iväg där inne...
2 Guest(s)