February 11, 2004
February 11, 2004
June 23, 2002
MULLVADEN wrote: [quote=macrus]Jobbigt att ta backup på allt om man har över 500GB, ja tom över 300GB.
Dyrt som attsingen också.
Hur ofta har man 300-500GB vviktiga saker... det enda man har så där mycket av e Pr0n... 🙄 o annan warez... det kan man ju tanka på nytt lixom..
men digitalbilder o liknande e ju oersättligt typ..
EDIT: BTW... RIP...
Jag har lätt över 300GB jag INTE vill bli av med.. Så ja det är nog ganska ofta.
March 21, 2003
Swinger wrote: [quote=Farbror][quote=Swinger]vad pissigt att förlora all p0rn!!!!!
Du har missuppfattat det här Det heter "Pr0n" Inte "P0rn" 🙄
va? FAN också jag som trodde jag var lite H4x0r! shit aja :arg: , Fan vad pissigt att förlora all pr0n :bgrin:
Jo det e sant... och jag kallas inte för "Farbror" utan anledning...Hade nånting med min sexuallitet o göra 🙄 (Har vunnit SM i pr0n)
February 11, 2004
Farbror wrote: [quote=Swinger][quote=Farbror][quote=Swinger]vad pissigt att förlora all p0rn!!!!!
Du har missuppfattat det här Det heter "Pr0n" Inte "P0rn" 🙄
va? FAN också jag som trodde jag var lite H4x0r! shit aja :arg: , Fan vad pissigt att förlora all pr0n :bgrin:
Jo det e sant... och jag kallas inte för "Farbror" utan anledning...Hade nånting med min sexuallitet o göra 🙄 (Har vunnit SM i pr0n)
HAHAHAHHAHA (nu kan jag skrattta hela natten)
September 11, 2002
Dags att gå över till RAID-5 kanske? Behöver inte vara så dyrt, och är tusen gånger bättre än att sitta och köra mirror backup på all data i hela burken som man gör i många vanliga backuplösningar. Fast det förstås, tappar man burken i gatan så mer än en disk pajar samtidigt så är ju inte det så kul det heller.
September 2, 2003
Jag sörjer med dig, dock så har jag aldrig upplevt en disk krash!
Hemligheten: jag använder bara IBM diskar ytterst gärna Deskstar modellen. Det spelar ingen roll hur mycket folk pratar skit om dem hårdiskarna, för mig fungerar dem klockrent. Har en IBM 40gb som sitter i nu, det var typ den första hårdvaran jag köpte, och det var för bra många år sedan närmare bestämt 4 år sedan. Under dem fyra åren har disken utstått all möjligt tortyr som kan tänkas. Och idag är det den stabilaste hårdisken jag upplevt.
Jag har även fått en polares IBM disk som han inte ville använda för den krånglade konstant, när jag installerar den antar jag att den inte skall fungera men även den fungerar felfritt. Har kört den nu utan något problem i ett halvår ungefär.
IBM YBER ALLEZ!!
March 1, 2004
.doedels wrote: Jag hade HD crash för någon dag sen... som tur var har jag garanti. det som inte var så bra var att jag precis hade tömt den och varit hos en kompis och lagt in 4 xbox spel och hans 50 gb pron samling :S ... jag undrar vad killarna på dabus kommer att säga 😛
Hmm.. Låter bekant
1 Guest(s)