November 27, 2003
Ibland undrar man vad folk tänker med egentligen ...
Varför inte skicka den lilla direkt 😀
//Andreas
August 20, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=DiDi]Sån pakning har jag också fått 🙂
Åsså öppnade du den lådan och i den låg en ännu mindre?
Yes och sedan en mindre, och en mindre, och en mindre, och en mindre, och en mindre... Sedan åkte jag in i en alternativ dimension och nu sitter jag här på NH...
January 20, 2003
DiDi wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=DiDi]Sån pakning har jag också fått 🙂
Åsså öppnade du den lådan och i den låg en ännu mindre?
Yes och sedan en mindre, och en mindre, och en mindre, och en mindre, och en mindre... Sedan åkte jag in i en alternativ dimension och nu sitter jag här på NH...
Som en sån där rysk gumma :-k
March 10, 2003
Gillar fortfarande det paketet jag fick förra veckan. Var ett paket som lätt skulle kunna
inhusa delar till insidan av en dator (20x40x40 typ). I den låg min beställning på ett xD minneskort.
Undra hur mycket logistika problem som kunde lösas med rätt storlek på
paketen från början.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
January 20, 2002
Ctrl wrote: Gillar fortfarande det paketet jag fick förra veckan. Var ett paket som lätt skulle kunna
inhusa delar till insidan av en dator (20x40x40 typ). I den låg min beställning på ett xD minneskort.Undra hur mycket logistika problem som kunde lösas med rätt storlek på
paketen från början.
Haha den var bra.
Det enda jag har varit med om var när jag beställde rabattfrimärken och säljaren hade tryckt ned massa toapapper som skydd.
Det kändes lite märkligt att öppna det paketet.
1 Guest(s)