July 27, 2002
Jag har 4 polare som jag umgås med mest.. Vi brukar sitta vid datorn mycket det är officielt i klassen. :bgrin:
Men det jävligaste är att många driver med oss
- Hey, ska ni hem och spela eller? *skratt*
Dom som säger så är dem i klassen som röker/snusar/super varje helg/skolkar/har usla betyg/och allmänt jävliga
Men några av dem har jag varit goda vänner med.. Jag fick liksom 1 val.. Gå med polarna som spelade dator.. Eller de som knarka osv..
Jag gick med det jag tyckte var roligt. d.v.s datorn..
Men jag förstår inte.. de säger ni sitter vid datorn så mkt.. ni får dålig kondition av det.. och förstör era betyg
ok nu..
1. Jag och mina 4 polare VANN orienteringen
2. Vi har hyffsade betyg, dom iaf.. Jag har nästan bara MVG och VG
3. Vi röker inte och förstör lungorna
4. Vi knarkar inte, och förstör inte.. hmm ALLT
5. Vi dricker inte och bränner hjärnceller som inte kan föröka sig som en vanlig cell kan
m.m.
Jag menar inte att det är fel att dricka då jag gör det själv
Men dom här gör det varje helg MINST... Det är oppassande i våran ålder när man har mkt i skolan..
Over n out
July 27, 2002
Catstyle wrote: Alkohol dödar inga hjärnceller, det är nyttig!
Förövrigt kan jag ta itu med ditt problem om du ger mig andress och namn. :bgrin:
Vad ska du göra din stekta köttbulle? 🙂
Frodo : Jo, precis.. Vi gör bara det vi tycker är kul.. Och håller reda på betygen osv..
Skillnaden är att dom gör vad dom tycker är kul. Men det förstör liksom för dom.. Sen gnäller dem på oss för vi har hittat nåt roligt som inte förstor..
Det enda datorn förstört för mig är vikten lite grann.. Men nog ändå var jag med och vann orenteringen.. 8)
1 Guest(s)