July 27, 2002
macrus wrote: Hm att boxa kan ju jämnföras med att dricka isf eftersom du förlorar massa hjärnceller när du får slag på huvudet.
Varför bry dig om dem som kallas er datornördar? Är ni det är ni ju det. 😛
Sen hur fan har dem råd att knarka och röka/snusa o dricka varje helg? 🙄
Kriminella
March 10, 2002
Jag:
1. Är snabbast i klassen 😉 MVG i idrott.
2. Hade bara MVG och VG i nian, går ett 3050p program nu.
3. Jag snusar.
4. Jag knarkar inte, men visst händer det. 😉 Fast anser inte att hasch är knark. Det skadar mindre än Alkohol.
5. Jag dricker alkohol.
Det är jag. 😀
January 15, 2002
HuGGe wrote: don't join the darkside.... däremot kan man kompromissa. knarka och supa kan man göra varannan helg medans man sitter vid datorn varannan. eller så kan man LANa och supa samtidigt
Det är inget att testa. En gång kan kanske vara kul, men inte flera. Jag gjorde det, och jag tänker bara dricka cola på LAN nu. Gick inte att använda datorn, så då kan man lika gärna skita i LAN och ha fest istället tycker jag.
August 20, 2001
Jontez wrote: [quote=HuGGe]don't join the darkside.... däremot kan man kompromissa. knarka och supa kan man göra varannan helg medans man sitter vid datorn varannan. eller så kan man LANa och supa samtidigt
Det är inget att testa. En gång kan kanske vara kul, men inte flera. Jag gjorde det, och jag tänker bara dricka cola på LAN nu. Gick inte att använda datorn, så då kan man lika gärna skita i LAN och ha fest istället tycker jag.
Tja fyllequake e ju i alla fall ganska kul 😉
August 20, 2001
Coore wrote: Sitta vid datorn, ta en snus och en bira är väl något av det goaste som finns? 🙂
Så varför inte kombinera allting ist för att bara sitta vid datorn? eller bara supa? 😉
Jo det kan ju vara kul... (förutom det där med snus... men men) Bara man inte får i sig för mycket så är det ok 😉
December 15, 2002
apropå fett och sånt där, varför tilltalar ofta den feta maten (såsom pizza, hamburgare, kebab m.m) folk istället för sallad och sånt? Alltså varför är all fet mat som man inte ska äta så mycket utav så jävla gött? 🙂
Det vore fan så mycket bättre om hamburgare var det bästa man kunde äta ifall man ville vara sund, eller vad tycker ni? Också tvärt om med äckligt skräp som sallad och sånt, att det vore onyttigt.
March 10, 2002
Extatic wrote: apropå fett och sånt där, varför tilltalar ofta den feta maten (såsom pizza, hamburgare, kebab m.m) folk istället för sallad och sånt? Alltså varför är all fet mat som man inte ska äta så mycket utav så j**la gött? 🙂
Det vore fan så mycket bättre om hamburgare var det bästa man kunde äta ifall man ville vara sund, eller vad tycker ni? Också tvärt om med äckligt skräp som sallad och sånt, att det vore onyttigt.
Jag tycker att det är bättre att äta hamburgare och pizza istället för sallad, då blir man i.v.f. mätt. 😀
July 13, 2002
Callister wrote: Jag har 4 polare som jag umgås med mest.. Vi brukar sitta vid datorn mycket det är officielt i klassen. :bgrin:
Men det jävligaste är att många driver med oss
- Hey, ska ni hem och spela eller? *skratt*Dom som säger så är dem i klassen som röker/snusar/super varje helg/skolkar/har usla betyg/och allmänt jävliga
Men några av dem har jag varit goda vänner med.. Jag fick liksom 1 val.. Gå med polarna som spelade dator.. Eller de som knarka osv..
Jag gick med det jag tyckte var roligt. d.v.s datorn..Men jag förstår inte.. de säger ni sitter vid datorn så mkt.. ni får dålig kondition av det.. och förstör era betyg
ok nu..
1. Jag och mina 4 polare VANN orienteringen
2. Vi har hyffsade betyg, dom iaf.. Jag har nästan bara MVG och VG
3. Vi röker inte och förstör lungorna
4. Vi knarkar inte, och förstör inte.. hmm ALLT
5. Vi dricker inte och bränner hjärnceller som inte kan föröka sig som en vanlig cell kan
m.m.Jag menar inte att det är fel att dricka då jag gör det själv
Men dom här gör det varje helg MINST... Det är oppassande i våran ålder när man har mkt i skolan..Over n out
hehe... bra sagt. Men btw: Hjärnceller kan föröka sig, ny studie sen några år 🙄
Själv är jag nått mitt imellan... Bra betyg, festar så jag klarar mig, bra kondition.
June 23, 2002
Callister wrote: [quote=macrus]Hm att boxa kan ju jämnföras med att dricka isf eftersom du förlorar massa hjärnceller när du får slag på huvudet.
Varför bry dig om dem som kallas er datornördar? Är ni det är ni ju det. 😛
Sen hur fan har dem råd att knarka och röka/snusa o dricka varje helg? 🙄
Kriminella
Iofs det ante mig.
Fjantar, sen antar jag att dem är stolta om man kallar dem kriminella? 🙄
2 Guest(s)