January 17, 2002
Ja det ska ju onekligen bli kul å veta vad som händer den dagen det händer. Tänker inte så mycket på det dock, bara då jag har tråkigt och behöver nått klurigt att tänka på.
Har väl svårt att tro att det bara blir svart, men det är väl eftersom det andra alternativet är så overkligt då du lever.
Den som lever får se :bgrin:
March 11, 2003
Jag är inte rädd för den fysiska döden.
Däremot är jag livrädd för att inte bli ihågkommen. Vad som skrämmer mig är snarast att bli den där konstiga gubben som ligger och börjar lukta, och sedan ingen ens dyker upp på begravningen för. Att bli totalt raderad ur rullorna. Som om man inte ens hade varit här. Brrrr.:(
October 22, 2002
Är inte särskilt rädd för att jag ska dö. Men när det väl ser så är ju önskan att det gick snabbt så att man slipper lida. Fast ändå så långsamt så man inser att man håller på att dör så att man hinner ta farväl av alla, ens barn vill säkerligen träffa en innan man flyger iväg på molnen.
April 2, 2004
May 17, 2002
adamnassjo wrote: Klart man funderar ibland. Jag är helt enklelt nyfiken, inte rädd...
En annan sak ni kan fundera på när ni har tråkigt är:
Rymden är tomt och ingenting.
Vad tar vid när rymden (dvs tomheten) tar slut? Ännumera tomhet? 🙂
det där har nog alla grunnat över, inkl forskarna (bra att nämna alla forskare som en stor grupp :P). Är inte teorin så att om man åker åt ett håll så kommer man tillslut tillbaka där man började, alltså allt går runt.
July 27, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=adamnassjo]Klart man funderar ibland. Jag är helt enklelt nyfiken, inte rädd...
En annan sak ni kan fundera på när ni har tråkigt är:
Rymden är tomt och ingenting.
Vad tar vid när rymden (dvs tomheten) tar slut? Ännumera tomhet? 🙂
det där har nog alla grunnat över, inkl forskarna (bra att nämna alla forskare som en stor grupp :P). Är inte teorin så att om man åker åt ett håll så kommer man tillslut tillbaka där man började, alltså allt går runt.
Där ökar chanserna också att vi kan framställa ett glas som kan se rymdens kurva och på så sätt kan vi se framtiden. 🙂
September 28, 2003
denstore wrote: Jag är inte rädd för den fysiska döden.
Däremot är jag livrädd för att inte bli ihågkommen. Vad som skrämmer mig är snarast att bli den där konstiga gubben som ligger och börjar lukta, och sedan ingen ens dyker upp på begravningen för. Att bli totalt raderad ur rullorna. Som om man inte ens hade varit här. Brrrr.:(
det är jag också rädd för, men är inte direkt rädd för döden så...
alt: nope det som sker det sker
1 Guest(s)