September 1, 2002
Tindy wrote: Jag har telefonskräck, antar att det räknas...
Sedan har den snarare blivit värre på senare år än bättre, lite komiskt med tanke på att jag är en väldigt social person i vanliga fall.
Kroppspråk och ansiktsuttryck utgör en stor del av det sociala samspelet. Trivs man bra bland människor är det förståeligt att det känns obekvämt att prata i telefon.
March 10, 2002
ojdå wrote: [quote=Dehman]Kanske lite löjligt, men trivs inte i närheten av dvärgar eller fötter.
Det måste va jäkligt jobbigt! Fötterna är ju jäkligt svåra att komma undan. Såvida du inte sitter i rullstol då. Hur gör du när du klipper tånaglarna? 😛
Nej, mina är jag ju inte "rädd" för, är inte "rädd" för andras. Men ogillar skarpt, skulle aldrig få för mig att röra en annan fot som inte har en strumpa på sig.
beta wrote: Jag har haft en otrolig tandläkarskräck sedan jag var liten, skaffade ny tandläkare i somras och har varit hos honom 4 gånger sedan dess och genomgått rottfyllning och hela köret. Nu har jag inga problem att gå dit längre ( till honom iaf). 🙂
Arne var en ond människa.
Dehman wrote: [quote=ojdå][quote=Dehman]Kanske lite löjligt, men trivs inte i närheten av dvärgar eller fötter.
Det måste va jäkligt jobbigt! Fötterna är ju jäkligt svåra att komma undan. Såvida du inte sitter i rullstol då. Hur gör du när du klipper tånaglarna? 😛
Nej, mina är jag ju inte "rädd" för, är inte "rädd" för andras. Men ogillar skarpt, skulle aldrig få för mig att röra en annan fot som inte har en strumpa på sig.
beta wrote: Jag har haft en otrolig tandläkarskräck sedan jag var liten, skaffade ny tandläkare i somras och har varit hos honom 4 gånger sedan dess och genomgått rottfyllning och hela köret. Nu har jag inga problem att gå dit längre ( till honom iaf). 🙂
Tycker din fjälla att du är en tråkig typ?
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 8, 2005
svårt att säga att jag har några extrema fobier.
men "långbenar" även kallad "harkrankar", är nog min värsta fobi. hatar de där onda varelserna med sina extremt onormala och opropotioneliga benen.. menar vad ska de med dem till, samt en lång jävla snabel som de kan suga ut allt mitt blod ur... fy farao.
sen har jag en fobi för plast bestick och tallrikar. sånna vita glansiga saker, som man använder en gång. går det på något sätt att få rejäla bestick i metall eller glas i riktigt glas så går det ann, även genomskinliga plastglas går bra. men det där med glansigt och vitt samt plast skrämmer mig.
för övrigt så är jag en ganska normal människa :).
best regards, pole
March 10, 2002
ilg@dd wrote: [quote=Dehman][quote=ojdå][quote=Dehman]Kanske lite löjligt, men trivs inte i närheten av dvärgar eller fötter.
Tycker din fjälla att du är en tråkig typ?
För att jag inte skulle kunna ge fotmassage? Om jag nu haft någon och hon velat ha en fotmassage så jävla mycket, då får jag väl betala en massage åt henne.
December 15, 2004
Harkrankar är livsfarligt.. Alla insekter, speciellt dom med onödigt långa ben och annat långt, är livsfarliga egentligen..
Höjder är dåligt, fast bara när man sitter i något konstruerat av människan.. Huu.. Det rasar..
I rätt läge hittar man nog inslag av klaustrofobi i mig också. 😉 (Tänk uppochner, svårt att röra sig, trångt, svart)
1 Guest(s)