April 13, 2007
Gud vad jag hatar sånt! Har dock hittils bara hört tjejer yttra sig så. Det visar verkligen hur lite insidan spelar roll, eller att det är lust de känner å inte kärlek.
Likaså hatar jag när tjejer inte kan tänka sig ett förhållande med en kille som är yngre. Det visar till och med att status är viktigare än både lust och insidan! :spy:
Självklart gäller det samma och omvända med killar.
obelix wrote: pratade med en polare som blivit dyngförälskad i ett fruntimmer, men det är ett problem, hon är längre än vad han är, så han skiter i det pga det.
Skulle ni kunna bli ihop med ett fruntimmer som är längre än vad ni är?
för min del så är svaret tveklöst ja.
Om din polare är "dyngförälskad" i henne, hur kan han då komma att tänka på en sådan pettitess?
Själv har jag vad jag minns aldrig haft en dam som varit längre än mej (är 1,90), men jag skulle inte se något hinder i längd ifall det var en tjusig dam.
Är emellertid förnöjsamt upptagen, så jag behöver iofs inte fundera över detta. Nuvarande fjälla är väl någonstans strax över 1,65 tror jag.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 22, 2002
Ser inte problemet i det hela faktiskt. Långa tjejer har vissa saker som är trevliga lika som korta tjejer. En nätt kort tjej tycker jag är snyggt som tusan.
Iofs så har några tjejkompisar sagt att en kortare kille är otänkbart för dom. Har dock inte lyckats pressa fram ett svar varför.
April 13, 2007
fisken wrote:
Iofs så har några tjejkompisar sagt att en kortare kille är otänkbart för dom. Har dock inte lyckats pressa fram ett svar varför.
Gissar på att en kort kille inte är lika tänkbar som alfa-hane. Dvs inte lika mycket status, och det blir svårare för tjejerna att känna sig små och beskyddade.
January 8, 2005
Hade inte tyckt det var ett problem med en kvinna längre än mig, min dam är 1cm kortare än mig och det är ganska perfekt :).
Dock klagar hon, som emokid uttryckte, att hon vill vara mindre för att känna sig "liten och beskyddad".
[edit] kan också ha att göra med att hon tror att hon är tjock, när hon nästan ser ohälsosamt smal ut, därav viljan att vara liten.. svårt det där.
September 27, 2005
Tjejer är konstiga djur. Män med för den delen! 😛
Har för mig jag läst någonstans att anledningen till att män (och vice versa) tänder på kortare är att det underlättar själva parningen om kvinnan är något kortare. Det skulle vara den rent biologiska anledningen till varför vi tänker som vi gör. Sen med dagen alla sexställningar så gäller väll det knappast! 😉
2 Guest(s)