June 3, 2001
Så här var det..
I fredas så var jag ute och stampa (det är typ det roligaste jag vet).
På lördagen så efterfrågas jag på hemsidan (klubbens) av en tjej
hon tyckte att jag var lik hennes midsommarkärlek.
Efter lite snack fram och tillbaka så addas hon på msn.
Efter "du var lik min midsommarkärlek", "ska vi hitta på något, ta en öl eller något" och "ev lunchdate" så verkade allt väldigt bra, för bra - en date.. wee tänker jag.
Det snackas länge och väl i 5 dagar i sträck.
Jag trodde verkligen på detta.
Sen kommer det otrevliga rätt som det är bara:
*borttaget nick med hänsyn till person* säger:
"var nära på o skriva att enda, anledningen till att jag pratar med dej är ju att jag egentligen vill åt din upptagna leende kompis! (person vi har snackat om)" följdes lite senare av: "trodde du att jag stötte på dig"
När det står klart så ångrar hon sig och ska fundera på va hon säger i fortsättningen.
Fatta vilket slag under bältet det blev! 😮
Fetaste ever.
Jaja.. blevf en erfarenhet rikare i allafall.
July 18, 2003
Fy fan vad jag hade varit sur på den tjejen.
Kan ju citera vad min arbetsledare sa när min brud gjorde slut.
"Alla tjejer ljuger, jag vet detta så väl men jag lär mig fan aldrig och jag är inne på det 43 året nu."
Eller det var väl typ så iallafall.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
November 5, 2001
Black_light wrote: [quote=Arny]Problemet med Gueno är att han inbillar sig för mycket. Alla tjejer som pratar med dig stöter inte på dig. Kan iofs förstå om det verkade så i det här fallet.
Men han kanske stöter på alla tjejer han pratar me?
Gör iaf jag, nääästan :p
Du är ju inte så gammal heller 😛
July 18, 2003
Säger bara en sak:
http://www.onlinecenter.nu/?244161059
Gammal är den, men ändå.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
May 1, 2005
*blitz* wrote: Säger bara en sak:
http://www.onlinecenter.nu/?244161059
Gammal är den, men ändå.
Hahahahaha, hört den förr :p
Men inte från internet, utan från min fassa, skrev den faktiskt på whiteboarden i femman, de tycktes inte om 😀
5 Guest(s)