July 14, 2003
Delph1 wrote: [quote=Gueno][quote=Black_light][quote=Gueno][quote=ilg@dd]Hehehe, oskulden väck nu då?
=DO
🙄 :rollsmile:
Hehehe :p . Hur gammal e du egentligen Gueno?
Du tog la inte det där på allvar hoppas jag..
Nej då. Vi ser ingen som helst risk att du faktiskt fick till det 😉
//Andreas
You made my day! :)R :)R
Och som alla andra vill jag veta om du verkligen score'ade 😉
June 28, 2001
nå fick du omkull henne eller inte ?
Ja/Nej
Att hålla ögonkontakt och inte släppa den först är ett tecken på att man är "mentalt stark" tjejer märker sådant.
Dom har typ ett sjätte sinne för sådan skit, och det roliga är att dom tänder på det.
Tur att det finns manualer på kvinnors orationella beteende.
June 3, 2001
Mind wrote: nå fick du omkull henne eller inte ?
Ja/Nej
Tur att det finns manualer på kvinnors orationella beteende.
Tänker jag inte svara på.
Här finns manual för dom som inte vet...
https://www.nordichardware.se/.....66674.html
Gueno wrote: [quote=Tindy]Alltså, att bara skrivit nej på en gång hade vart smidigare.
Säger han som e så ung att han inte ens fått hår på snoppen.
Hmm, jag är nog också ung, har inget hår på snoppen, men väl runtomkring..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
July 10, 2004
Collateral wrote: [quote=Z1010][quote=Gueno]Det är ju en tjejmagnet. :bgrin:
Skaffa en Chihuaha och ha med den i bilen och ställ dig utanför bilen med hunden där har du en riktigt brudmagnet
Jaså? Stämmer det?
Skojar du alla tjejer/kvinnor blir som tokiga när de ser sådana! Fy fan säger jag bara varken styling, fet bil eller ett fett sound är bättre än den hundrasen 😀
December 28, 2004
Z1010 wrote: [quote=Collateral][quote=Z1010][quote=Gueno]Det är ju en tjejmagnet. :bgrin:
Skaffa en Chihuaha och ha med den i bilen och ställ dig utanför bilen med hunden där har du en riktigt brudmagnet
Jaså? Stämmer det?
Skojar du alla tjejer/kvinnor blir som tokiga när de ser sådana! Fy fan säger jag bara varken styling, fet bil eller ett fett sound är bättre än den hundrasen 😀
En sådan hundjävel är ju skitdyr (ca 10k + ? )
Känns inte som en investering direkt...men, tjejer är aldrig fel att locka till sig 🙂
July 14, 2004
Collateral wrote: [quote=Z1010][quote=Collateral][quote=Z1010][quote=Gueno]Det är ju en tjejmagnet. :bgrin:
Jaså? Stämmer det?
Känns inte som en investering direkt...men, tjejer är aldrig fel att locka till sig 🙂
ja, och kan säkert dö av en av mina brutalare fjärtar
February 9, 2004
Nomic wrote: [quote=Collateral][quote=Z1010][quote=Collateral][quote=Z1010][quote=Gueno]Det är ju en tjejmagnet. :bgrin:
Jaså? Stämmer det?
ja, och kan säkert dö av en av mina brutalare fjärtar
ROFLMAOLMFAOLOLOSTROFL!!
1 Guest(s)