June 17, 2001
skiroy wrote: [quote=Gueno]Jag säger bara en sak... 🙄 <-
Fortsätt med att himla med dina ögon men med dina tidigare tjejtrådar i forumet så har vi dragit våra slutledningar. 🙄
Gueno, det är sånt som får håren på bröstet att växa lite till. Du kommer att gå på fler trampminor i livet 😉
Mendet Skidan skriver stämmer rätt bra, det är bara till att himmla med ögonen lite. Det funkar nästan ALLTID. Skidan kallar mig för hundögat, men det är bara för att jag vet att den looken går hem 😉 hahaha
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
November 27, 2003
Gueno wrote: [quote=Alex aka NH|WiggeR]Gueno, det är sånt som får håren på bröstet att växa lite till. Du kommer att gå på fler trampminor i livet 😉
Men jag har ju inget.
Kalhygge.
Finns mattor att köpa som man tejpar fast på bröstet. Ganska vanligt i trakten kring medelhavet faktiskt 😉
//Andreas
January 14, 2004
Gueno du skulle ju helt enkelt kunna dölja ditt halhygge..
Sätt ett bandage runt hela bröstkorgen och när tjejen frågar vad du gjort så säger du att du blivit knivskuren eller nått så tror dom ju automatiskt att du är en tuffing också 😎
Eller kan du ju skylla på att du är simmare och därför måste raka bort allt brösthår eftersom det går snabbare då 😛
4 Guest(s)