Det klantigaste ni varit med om?|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Det klantigaste ni varit med om?
oxiswoofer
Member
Medlem
Forum Posts: 2101
sp_UserOfflineSmall Offline
714462
September 8, 2004 - 5:20 am
sp_Permalink sp_Print

hm....jag o en polare var hemma hos en tjej som vi nyss hade lärt känna, o då säger han att han måste skita...o går iväg! senn några min senare kommer han tillbaka o drar i mig om att vi måste gå nu...gissa vad han hade gjort.....skitit så mkt så det blev fetingstopp i toan! ingen av oss har snackat med den tjejen sen dess

ocz
Member
Medlem
Forum Posts: 3178
714470
September 8, 2004 - 5:43 am
sp_Permalink sp_Print

Metz wrote: [quote=Gil_galad][quote=ocz]Det kanske var när jag cyklade till min kompis på landet för ca 1 år sen.

När jag skulle bromsa vid deras ingång (eller vad man ska säga), så trycker jag av nån anledning i frambromsen (körde ganska snabbt) ... Sen voltade jag 1 varv och landade oskadd. Det pinsamma var att hela deras famlij satt och åt lunch! 😛 Dom fick sig ett gott skratt 8) Haha...

hahahah..... 😀
så gjorde jag me fast mitt på en grusväg då, kom i full fart och drog i frambromsen av någon j**la anledning 🙂 flög rätt i backen embarassed 😛 :arg:

hehe gjorde en liknande grej på min gamla crescent moppe.. var på väg hem en regning eftermiddag från en kompis och så ligger jg o bränner för fulla mugger ner för en backe som slutar när den korsas av en 50 väg,

väl nere vid den korsande vägen får jag syn på en SL buss som kommer farandes lagom att korsa min väg så jag tvärnyper med både handtagen på min moppe eftersom jag var så van vid cykel och glömmer därför bort att den ena e koppling o den andra frambroms....

ojdå försent för det jag ligger redan på sidan på asfalten o glider o skrapar upp min arm rejält samt får min byxor dränkta i bensin när jag sedan stannar efter ca 3-4 meter,
har fortfarande ärr på min arm efter det 😮

Aaaaj! Fick du inte bensin i såret? Det svider där emot rejält kan jag säga.

obelix
Member
Medlem
Forum Posts: 5371
714479
September 8, 2004 - 5:58 am
sp_Permalink sp_Print

Kan berätta litet om min kära storebror... laugh

Han har:
Kallat mig för "Jävla N**er", bakom honom stog det en klunga mörkhyade på en 7-10 personer.

Min bror försvann illa kvickt efter det jag pekade till honom att han ska titta bakom sig. :)R

Han skulle bevisa att folk inte bryr sig om att en Dj snackar, han satte på micken och vrålade "k**en".

Han var smått berusad och glömde bort att låten slutade snabbt och precis innan han vrålade i micken. :pidu:

Han hade två Amazoner, den ena var i behöv av reparation så han fick en bra idé.

Han skulle ta sim fungerande Amazon, som hade plåtskärmar (den andra hade nåt i plast).
Han "krockade" för att sedan smita och få försäkrings pengar.

Kruxet var att fel bil pajade. :hb:

Krqagyzzz
Member
Medlem
Forum Posts: 7176
714557
September 8, 2004 - 8:44 am
sp_Permalink sp_Print

obelix wrote:
Han hade två Amazoner, den ena var i behöv av reparation så han fick en bra idé.

Han skulle ta sim fungerande Amazon, som hade plåtskärmar (den andra hade nåt i plast).
Han "krockade" för att sedan smita och få försäkrings pengar.

Kruxet var att fel bil pajade. :hb:

Det är aldrig fel att misslyckas med försäkringsbedrägeri 😛

GooGeL
Member
Medlem
Forum Posts: 4327
714559
September 8, 2004 - 8:51 am
sp_Permalink sp_Print

hahah obelix 😀 😛

Fredrik Håkansson
Member
Medlem
Forum Posts: 8296
714579
September 8, 2004 - 9:34 am
sp_Permalink sp_Print

Gjorde faktiskt en riktigt klantig/pinsam grej för några veckor sedan.

Jo, var hemma hos en kompis på grillfest. Han hade köpt "Fia med hutt". Alltså Fia med knuff fast pjäserna är små snapsglas. När vi plockade fram spelet så kommenterade alla hur tuna och sköra "pjäserna" var och att vi fick ta det försiktigt. Där var en del folk som jag träffade för första gången.

Jo, i alla fall. Jag sitter och dricker vin (ur ganska dyra glas) och får någon konstig tanke att vinglaset håller på att trilla. Så jag får några konstiga rykningar för att rädda glaset. Vilket leder till att jag sveper ner alla "pjäserna" på golvet och vissa går sönder.

Alla började ju flabba åt en. Lite pinsamt att i ena sekunden sitta och säga att "de ser ömtåliga ut, får vi vara försiktigt med" och sedan i nästa sekund vräka ner dem på golvet.

😀

Jonas Klar
Member
Medlem
Forum Posts: 15897
714600
September 8, 2004 - 10:07 am
sp_Permalink sp_Print

skiroy wrote: Det klantigaste jag har varit med om är Hardys alla fiaskon i alla turneringar.

Det näst klantigaste är att hockeyförbundet inte har sparkat den sopan!

He-Hey! 6-1...:)

desdecado
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 700
714608
September 8, 2004 - 10:22 am
sp_Permalink sp_Print

För några år sedan fick jag ett telefonsamtal ifrån en kollega (som jobbade på supporten) runt 7-tiden på morgonen:

-"...Jag har antagligen formaterat eran utvecklingsserver..." [tystnad] -"Va? Hur gick det till?"
-"[kunden] hade bett mig att gå ner till erat rum och blåsa servern (en annan). Så när jag sitter där och väntar på att formateringen är klar så läser jag på datorn vad den heter och inser att jag bara tog den som jag trode var servern och satte igång..."

Kan berätta att han var jävligt skakis och rädd för att få sparken då 1 veckas utvecklingsarbete hade gått åt pipan. =)

Tyrfing
Member
Medlem
Forum Posts: 2187
714630
September 8, 2004 - 10:59 am
sp_Permalink sp_Print

Det värsta jag gjort personligen är att krossa mitt finger med en slägga.

Men det värsta jag vet någon har gjort var en bekant jag inte längre har kontakt med.
Det hela börjar på en fylla (Vi var runt 18 bast) och den här grabben var rejält packad och jobbig
så vi sa att han fick klara sig själv. Sakt som gjort så dumpa vi han vid en väg.
Senare kom det fram en snutbil och två poliser går ut och ser den här grabben med kängor rakad skalle och en politisk inkorekt t-shirt,
dock mot all förväntan så är dom trevliga och frågar om grabben ska ha skuss hem så inget händer grabben.
En normal person hadde tackat ja och fått såva i sin säng
men å andra sidan har den grabben aldrig vart skänd för sin höga intlegens men får ett riktigt genidrag och kläcker ur sig:
"Du snuten! Det som hände i maleksander tycker jag var jäkligt bra."
med ett stort leende på läpparna.
Sen vaknar grabben upp i en fyllesäll efter ett långt samtal med herr batong. :bgrin:

obelix
Member
Medlem
Forum Posts: 5371
714642
September 8, 2004 - 11:13 am
sp_Permalink sp_Print

Kan fortsätta med min brors far...

han höll på att meka med en bil, han låg under framvagnen när uppallningen började släppa :cy:
Han fastnade med och krossade långfingret under bakaxeln... =DO :)R

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 202
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL