October 1, 2002
Jag deltog i en tävling från PCaction för ett tag sedan. Dock gick det en tid och jag glömde så småningom bort det hela.
Idag blev jag dock påmind då jag fick hemskickat att jag hade ett paket från PCaction väntandes på mig nere i den lokala butiken.
Jag drog med mig en kompis ner, och vi skämtade hela tiden om att det säkert var ett tröstpris eller liknande (T-shirt, nyckelringar, whatever ;))
Men oj så fel jag hade, jag fick hämta ut ett STORT paket som till min glädje innehöll något helt annat än en T-shirt:
http://quarzi.mine.nu/Start/up.....vinst2.jpg
http://quarzi.mine.nu/Start/up.....vinst3.jpg
(Stora bilder)
Innerligt tack till PCaction! Detta är var geek-pojkes dröm :bgrin:
/Over and out 😀
June 23, 2002
Tur! Din jävel. 😉
Hehe skolan skulle slänga massa datorsaker.
Så jag snodde åt mig ett fett serverchassi med plats för en hel del diskar. Var bara tvungen att ta det. 🙂
February 12, 2003
macrus wrote: Tur! Din j**el. 😉
Så jag snodde åt mig ett fett serverchassi med plats för en hel del diskar. Var bara tvungen att ta det. 🙂
Du kunde inte plocka med sidorna & fronten? 😛
June 23, 2002
Mean Machine wrote: [quote=macrus]Tur! Din j**el. 😉
Fanns inga.
Skit samma ska stå ute i pannrummet och vila med de andra burkarna ändå. 😉
February 12, 2003
macrus wrote: [quote=Mean Machine][quote=macrus]Tur! Din j**el. 😉
Fanns inga.
Okay...:)
Är väl bra om man ska bygga ett eget serverchassi, kan du dissekera den lite och plocka HDD-ställ...;)
June 23, 2002
Mean Machine wrote: [quote=macrus][quote=Mean Machine][quote=macrus]Tur! Din j**el. 😉
Fanns inga.
Okay...:)
Är väl bra om man ska bygga ett eget serverchassi, kan du dissekera den lite och plocka HDD-ställ...;)
Eller låta det sitta och köra filserver i det tex. Ja helschyssta hddrack hur som helst.
1 Guest(s)