August 16, 2002
Jiggly wrote: Vore kul om ni skulle åka dit för all "stöld", för jag tror säkert att ni inte får ta alla dessa grejerna..
vaaaaaaaaahh? varför tror du det? om ingen har nån användning för grejjerna så är det väl inte mer än rätt av vi tar hand om grejjerna och letar ett nyt tryggt och omsorgsfullt hem till dom på NH?`
March 21, 2003
keffing wrote: [quote=Jiggly]Vore kul om ni skulle åka dit för all "stöld", för jag tror säkert att ni inte får ta alla dessa grejerna..
vaaaaaaaaahh? varför tror du det? om ingen har nån användning för grejjerna så är det väl inte mer än rätt av vi tar hand om grejjerna och letar ett nyt tryggt och omsorgsfullt hem till dom på NH?`
Då är ni nästan som myrorna och UFF ni får grejjor och ger till andra som behöver det.(Bara att ni säljer det och tjänar pengar 😀 annars hade ni vart NHs robinhood typ )
December 5, 2001
keffing wrote: [quote=Sardaukar]Hur ser dem där plattorna ut på baksidan?
Edit: Var inget. 😛
Nån som vet om det finns transformatorer 12V till 5V? Man kan ju pynta båten/bilen isf. 😀
alltså du kan dra 5V direkt ur nätagget... annars så finns det 230 till 5V transformatorer på typ clas ohlsson
edit: med pinnarna som finns på baksidan ska man kunna lysa upp mönster på nåt sätt men jag har ingen j**la aning hur...
Nätagg ja men nu snackar vi inte datorer här Jag menar om man kan transformera ner till 5V från ett 12V batteri.?
August 16, 2002
Sardaukar wrote: [quote=keffing][quote=Sardaukar]Hur ser dem där plattorna ut på baksidan?
Edit: Var inget. 😛
Nån som vet om det finns transformatorer 12V till 5V? Man kan ju pynta båten/bilen isf. 😀
alltså du kan dra 5V direkt ur nätagget... annars så finns det 230 till 5V transformatorer på typ clas ohlsson
edit: med pinnarna som finns på baksidan ska man kunna lysa upp mönster på nåt sätt men jag har ingen j**la aning hur...
Nätagg ja men nu snackar vi inte datorer här Jag menar om man kan transformera ner till 5V från ett 12V batteri.?
jo det kan man säkert... såg faktiskt ett par transformatorer för kretskortsmontage när jag var på jobbet imorse... 9-18V ner till 5V... tror dom hörde ihop med lysdioderna...
January 25, 2003
fastbullit wrote: [quote=Sardaukar][quote=[Gamepredator] Sulan]Det är olagligt att ta saker som folk slängt...
Slog mig också eftersom man inte får ta saker från tippen numera.
och vem bryr sej egentligen hade jag sett något jag ville ha på tippen hade jag fan tagit det
åhh du måste vara fett balll, bara struntar i lagen sådär! RESPEKT! :worshipp:
December 5, 2001
fastbullit wrote: [quote=Sardaukar][quote=[Gamepredator] Sulan]Det är olagligt att ta saker som folk slängt...
och vem bryr sej egentligen hade jag sett något jag ville ha på tippen hade jag fan tagit det
Tippen i Älmhult kommer man inte in och ut osynlig iaf.
July 19, 2001
Bättre att någon använder skiten istället för att den ska malas ned..
Som här ute i Hässelby t.ex.. Där var elektronikskroten väldigt trevlig innan man såg på löpsedeln på Metro att "organiserade ligor" hade plockat grejjer från skroten och att de hade förstärkt bevakningen..
September 28, 2003
Pluxor wrote: [quote=fastbullit][quote=Sardaukar][quote=[Gamepredator] Sulan]Det är olagligt att ta saker som folk slängt...
åhh du måste vara fett balll, bara struntar i lagen sådär! RESPEKT! :worshipp:
🙄
2 Guest(s)