November 27, 2003
Tomas Ledin och Caroline af Ugglas på Skansen
Jag gilllar verkligen Po just nu 🙂
Den här kommentaren är också värd att citera:
Tänk om någon skulle våga skriva en sådan här kritisk artikel om mer politiskt korrekta artister som U2 och Springsteen. Det lär aldrig hända, trots att dessa också är bleka reliker från en svunnen tid och vilka gjorde sina bästa alster för mer än 20 år sedan, och också mest har konservativa "svenssons" som publik. Men dessa artister är det ju fIIInt att gilla.
//Andreas
September 27, 2005
Älskade också den artikeln, riktigt träffande!
Delph1 wrote:
Den här kommentaren är också värd att citera:
Tänk om någon skulle våga skriva en sådan här kritisk artikel om mer politiskt korrekta artister som U2 och Springsteen. Det lär aldrig hända, trots att dessa också är bleka reliker från en svunnen tid och vilka gjorde sina bästa alster för mer än 20 år sedan, och också mest har konservativa "svenssons" som publik. Men dessa artister är det ju fIIInt att gilla.
//Andreas
Var ju en bra artikel med samma kritiska syn av Elin Unnes i Svd: U2 på Ullevi
March 14, 2001
Jag vet själv vad det är för musik jag tycker om. Så vad recensenter skriver om Tomas Ledin, Meshuggah och vad nu all annan sån skit heter så får det mig inte att gilla de mer än tidigare. Faktiskt så bryr jag mig inte ett dugg vad som skrivs, men jag kanske missat något...
April 24, 2007
Snorch wrote: Jag vet själv vad det är för musik jag tycker om. Så vad recensenter skriver om Tomas Ledin, Meshuggah och vad nu all annan sån skit heter så får det mig inte att gilla de mer än tidigare. Faktiskt så bryr jag mig inte ett dugg vad som skrivs, men jag kanske missat något...
Samma här, musiksmak är så personligt ändå.
November 27, 2003
ojdå wrote: Älskade också den artikeln, riktigt träffande!
Var ju en bra artikel med samma kritiska syn av Elin Unnes i Svd: U2 på Ullevi
Japp, den var riktigt kul att läsa 🙂
Snorch wrote: Jag vet själv vad det är för musik jag tycker om. Så vad recensenter skriver om Tomas Ledin, Meshuggah och vad nu all annan sån skit heter så får det mig inte att gilla de mer än tidigare. Faktiskt så bryr jag mig inte ett dugg vad som skrivs, men jag kanske missat något...
Japp, hur rabiat folk reagerar på kritik av dessa grupper. 🙂
Underhållande läsning i kommentarerna.
//Andreas
1 Guest(s)