January 4, 2001
azN- wrote: [quote=Gueno][quote=Coore][quote=Gueno]Det otänkbara har hänt.
Lika oväntat som om påven skulle få f1tta typ.
Jag trodde ju att du hade fått dig lite när du skrev så...
Å va trodde du da? :bgrin:
😕 , nån mer är jag som inte fattar nu?
alltså tror att Coore menar att han trodde att du "fått dig lite", eller?
Vad jag menade var att om det otänbara har hänt, som var lika oväntat "oväntat som om påven skulle få f1tta". Så trodde jag att det var Gueno som hade fått det och inte påven.
December 13, 2003
Och? vad spelar det för roll vad farsan har köpt för bil, du behöver ju inte köra den. Hellre saab än en kebabräser...
Phenom2 X4 955 BE |Gigabyte GA-MA790GPT-UD3H | Corsair 8GB CL9 1600Mhz | GIGABYTE HD 6970 OC 2GB | SSD 120GB OCZ Vertex 2 + 500GB WD Black X 2 | Corsair TX 750w | Lian Li Lancool PC-K62
December 13, 2003
Sardaukar wrote: [quote=RobB]Och? vad spelar det för roll vad farsan har köpt för bil, du behöver ju inte köra den. Hellre saab än en kebabräser...
Det räcker att titta på en SAAB för att spy...särskilt när den tillhör en när och kär 😛
Kan ju inte påstå att saab gör snygga bilar, men valet är enkelt, saab framför en kebabräser!
Vad är det för aero då?
Phenom2 X4 955 BE |Gigabyte GA-MA790GPT-UD3H | Corsair 8GB CL9 1600Mhz | GIGABYTE HD 6970 OC 2GB | SSD 120GB OCZ Vertex 2 + 500GB WD Black X 2 | Corsair TX 750w | Lian Li Lancool PC-K62
September 12, 2001
Coore wrote: [quote=Gueno]Det otänkbara har hänt.
Japp...det trodde jag med när jag såg trådens titel och trådskaparens nick.
Jag som trodde att Gueno äntligen hade fått doppa av sig rejält. 😉
May 1, 2004
Coore wrote: [quote=azN-][quote=Gueno][quote=Coore][quote=Gueno]Det otänkbara har hänt.
Vad jag menade var att om det otänbara har hänt, som var lika oväntat "oväntat som om påven skulle få f1tta". Så trodde jag att det var Gueno som hade fått det och inte påven.
Jag tror att påven har större chans...
June 5, 2004
Wingman wrote: [quote=Coore][quote=azN-][quote=Gueno][quote=Coore][quote=Gueno]Det otänkbara har hänt.
Jag tror att påven har större chans...
javisst då förstog jag dig rätt iaf 🙂
June 3, 2001
Coore wrote:
Jadu...
Har fått f1tta många gånger när man var ung och vågade ta för sig.
Visserligen har det börjat komma tillbaka så smått.
Fick nummer förra veckan av inte mindre än 2 chix. 😀
RobB wrote: Och? vad spelar det för roll vad farsan har köpt för bil, du behöver ju inte köra den. Hellre saab än en kebabräser...
Fetaste lolbarnet ever? :bgrin:
"Volvo for life"
RobB wrote:
Kan ju inte påstå att saab gör snygga bilar, men valet är enkelt, saab framför en kebabräser!
Fördommar, fördommar, fördommar..
När ska detta sluta?
För att klargöra..
Kebabräser = Tyskatillverkad svart bil, vanligtvis Mercedes S-klass av äldre modell eller en rostig BMW 3-serie med ett M emblem med över 20.000 mil på mätaren.
Lägg där till brutal sänkning och 3" avgassystem och 16x10" fälgar.
BMW Z3 for life! :D/ :pray:
December 13, 2003
Gueno wrote:
Z3 2,8 Cab med automatlåda för att vara exakt.
men snälla, har du en käring/gubb låda i bilen också...
4 Guest(s)