June 26, 2005
Ford kommer aldrig med nya modeller då jag har en fader som är "Chef/VD/Ägare" av Ford i staden Sundsvall, det är sköna bilar men dom känns gamla så snabbt =/ Däremot en BMW har sköna linjer och känns ny och fräsch inom nya modellserien. (Ursäkta om jag beskriver dåligt men jag somnar precis efter att jag skrivit detta.)
January 4, 2001
Sardaukar wrote: [quote=fastbullit]Jag förstår då inte vad det stora felet finns på Saabar, det är väl bara någon bondskröna antar jag.
Z3 = Penisförlängare 😉
De är fula. Kvaliten är det väl inget större fel på.
Jag håller med, dom är väldigt fula. Men det är ju en bra bil.
July 18, 2003
macrus wrote: Saab 9-3 Aero är ju fan fräscha som fan.
Jag skulle inte banga på en sån. : )
Instämmer
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
June 3, 2001
Dehman wrote: Så du är en sådandär torgraggare? :>
Nått crusingvarv har man väl tagit.
Du har aldrig åkt nercabbat en soliga dag å åkt runt på stan och kollat på chix va?
Det är inte bara roligt, det är kul också. 😎 🙂
Smirnoff wrote: Gueno, håll oss uppdaterade med brudarna som du fick numret av
btw. ere nya saab 9-3 ?
Ringde nu i veckan, vi snacka lite men jag tror inte vi passar ihop.
Nää. Gubbilen nummer ett: 95.
December 13, 2003
fastbullit wrote: Jag förstår då inte vad det stora felet finns på Saabar, det är väl bara någon bondskröna antar jag.
Z3 = Penisförlängare 😉
Gueno wrote: Hon var naturmänniska och tyckte att bilar var dumma som smutsade ner luften.
Är det något för mig det?
Storleken spelar alltid roll, men den här gången fungarade inte "Penisförlängaren", tur att man inte behöver förlita sig till prylar 🙂
Phenom2 X4 955 BE |Gigabyte GA-MA790GPT-UD3H | Corsair 8GB CL9 1600Mhz | GIGABYTE HD 6970 OC 2GB | SSD 120GB OCZ Vertex 2 + 500GB WD Black X 2 | Corsair TX 750w | Lian Li Lancool PC-K62
June 3, 2001
RobB wrote: Storleken spelar alltid roll, men den här gången fungarade inte "Penisförlängaren", tur att man inte behöver förlita sig till prylar 🙂
Det behöver jag inte heller. 😛
Penisförlängare = Stor och stark alt. bara stark bil.
Z3:an har inte ens 200 hästar och är bara 2-sittsig. 🙂
1 Guest(s)