January 12, 2004
dree wrote: [quote=malicious][quote=Sardaukar][quote=malicious]Vem köper en bil utan 4WD i dagsläget?
De som inte behöver det.
4WD är ju så otroligt överlägset både RWD och FWD. Även om man inte behöver det, så är det otroligt smidigt både på vintern, samt i en så pass snabb bil.
Det drar mer bensin också.
Dina kunskaper inom bilar är riktigt vässade! Wow...
September 12, 2001
malicious wrote: [quote=dree][quote=malicious][quote=Sardaukar][quote=malicious]Vem köper en bil utan 4WD i dagsläget?
De som inte behöver det.
4WD är ju så otroligt överlägset både RWD och FWD. Även om man inte behöver det, så är det otroligt smidigt både på vintern, samt i en så pass snabb bil.
Din attityd kan behöva att vässas till också...
March 15, 2003
malicious wrote: [quote=dree][quote=malicious][quote=Sardaukar][quote=malicious]Vem köper en bil utan 4WD i dagsläget?
De som inte behöver det.
4wd drar faktiskt mer. Sen kostar det ju extra både i inköp och service, så jag skulle bara köpa det om jag behövde det.
April 26, 2002
Gueno wrote: Haha!
Vill ni veta något kul?
Det är klart ni vill. 🙄Det har kommit på tal att sälja den till sommaren. :pray:
"-Tack Gud." sa jag bara.Hoppas bara att jag kan övertala honom om att köpa nån bra och rolig bil nu.
Det får vi verkligen hoppas! Hopas bara inte motorn hunnit skära innan den ska säljas... 🙄
January 12, 2004
Gueno wrote: Haha!
Vill ni veta något kul?
Det är klart ni vill. 🙄Det har kommit på tal att sälja den till sommaren. :pray:
"-Tack Gud." sa jag bara.Hoppas bara att jag kan övertala honom om att köpa nån bra och rolig bil nu.
Vilket snille som köpte den i första taget... 😛
4 Guest(s)