January 17, 2002
Här får ni berätta era mest pinsamma händelser!
Börjar med min dårå:
Kort å gott, teater i 8an, står på scen iklädd konstnärs mundering (Lång kappa, för stor för mig, knäppt i fronten) jag ska föreställa picasso Jag ska gå fram och buga mig för publiken (Hela skolan på 300 pers) då jag ca en meter från kanten på scenen snubblar på min kappa och drattar huvudstupa på golvet 1½ meter nedanför
Klarade mig undan med ont i ena axeln, men pikarna... Brrrrr! :cy:
Har säkert något mer förnedrande, men det har jag nog förträngt :bgrin:
Eran tur!
June 28, 2001
jag har förträngt så mkt pinsamt som möjligt så det enda jag kommer på var för någon vecka sedan när jag är inne på ica och köper ett paket mjölk.
ställer mig bakom någon snubbe med en halv vagn med massa bös i så märker jag inte att kassan till vänster plötsligt blir tom, så kollar snubben lite konstigt på mig, jag tänkte inte mer på det, men efter nån minut så kommer det en kärring med unge bakom mig och säjer, Ah en tom kassa!
där kände jag mig jävligt blåst, stå bakom nått åbäke o vänta på min tur med ett mjölkpaket i näven medans det finns en ledig kassa
ingen mer cool Mind på stan där inte.
November 29, 2001
Try this on for size.
Högstadiet.
Hade trånat efter en brud i ett halvår men kände inte henne och hade lite för kasst självförtroende för att bara gå fram till en vilt okänt människa på den tiden.
Träffar tjejen på en fest, hon sätter sig brevid mig i en soffa och av en händelse blir vi lämnade ensamma.
Hon börjar snacka om att hon hört att jag är intresserad av henne.
Jag som är påverkad bortom allt förstånd kan knappt förstå vad hon säger, än mindre få något vettigt sagt tillbaka.
In kommer min polare i rummet, jag blir förbannad för jag vill va ensam med bruden.
I mitt töcken tar jag upp en oöppnad 33 cl colaburk och larmar den rakt i tinningen på min polare som säcker ihopa och allt jag kan få ur mig är ett jävla beavis and butthead-garv.
Tjejen ger mig en såndär "Kan en människa bli mer patetisk"-blick och lämnar mig i soffan för att aldrig mer prata med mig.
The moral of the story: don't do drugs. :bok:
De mest pinsamma historierna behåller jag för mig själv dock. 😉
April 25, 2003
September 20, 2001
Haha, jag då... I skolan står jag och en polare i köksluckan där man ska lämna in disken, (alla turas om att stå där en dag och plocka disken fram o tillbaka) Snyggaste tjejen i skolan som jag vill ha ska lämna in och jag frågar om hon vill datea en kökspojke 🙄 Det ville hon inte :arg: he lite pinsamt.
Moral of the story: Jag er jäligt blåst.
October 14, 2002
February 12, 2003
September 1, 2002
På en bildlektion i högstadiet, när alla i klassen sitter och skapar mosaic och diskuterar TV-program kommer barnprogrammet "Bumbibjörnarna" eller liknande på tal. Någon ställer frågan "Det brukar gå nån gång på morgonen va?".
Utan att tänka svarar jag "Ja, kl 9 på lördagarna" och hela jävla klassen börjar garva, då dom tycker det är jättelöjligt att man som 14-åring sitter och ser sådana barnprogram.
Anledningen till att jag visste programtiden var att det alltid var bråk om TV:n hemma, och mina yngre syskon brukade alltid se det programmet på helgerna, och således hade jag lärt mig vilken tid det sändes.
Det var ju lönlöst att förklara detta för de skrattande klasskamraterna, ingen skulle ju ändå tro mig, så det vara bara att knyta näven och svälja :D.
September 13, 2002
Gamblor wrote: På en bildlektion i högstadiet, när alla i klassen sitter och skapar mosaic och diskuterar TV-program kommer barnprogrammet "Bumbibjörnarna" eller liknande på tal. Någon ställer frågan "Det brukar gå nån gång på morgonen va?".
Utan att tänka svarar jag "Ja, kl 9 på lördagarna" och hela j**la klassen börjar garva, då dom tycker det är jättelöjligt att man som 14-åring sitter och ser sådana barnprogram.Anledningen till att jag visste programtiden var att det alltid var bråk om TV:n hemma, och mina yngre syskon brukade alltid se det programmet på helgerna, och således hade jag lärt mig vilken tid det sändes.
Det var ju lönlöst att förklara detta för de skrattande klasskamraterna, ingen skulle ju ändå tro mig, så det vara bara att knyta näven och svälja :D.
tss... bullshit
så säger du bara föratt få kompisar..
hehehe
:bgrin:
hoppas du inte tog illa upp..
jag kunde inte låta bli bara
August 20, 2001
Gamblor wrote: På en bildlektion i högstadiet, när alla i klassen sitter och skapar mosaic och diskuterar TV-program kommer barnprogrammet "Bumbibjörnarna" eller liknande på tal. Någon ställer frågan "Det brukar gå nån gång på morgonen va?".
Utan att tänka svarar jag "Ja, kl 9 på lördagarna" och hela j**la klassen börjar garva, då dom tycker det är jättelöjligt att man som 14-åring sitter och ser sådana barnprogram.Anledningen till att jag visste programtiden var att det alltid var bråk om TV:n hemma, och mina yngre syskon brukade alltid se det programmet på helgerna, och således hade jag lärt mig vilken tid det sändes.
Vadå... Bumbibjörnarna e ju häftigt 😉
June 30, 2001
Jag har aldrig råkat ut för något riktigt pinsamt. Mest småsaker, som att lägga tillbaka ett korvpaket i frysdisken och sedan bli utskälld av butikschefen inför alla kunder.
Sen har jag stått och haft ett föredrag med öppen gylf, fullt synligt. Svarta jeans - vita kalsingar.
Eller att glömma köttet när man jobbar på McDonalds är en annan höjdare. Kom en del och klagade kan jag säga.
September 1, 2002
Nu kom jag på en annan pinsam anekdot att dela med mig om:
På en resa med fotbollslaget i Uddevalla, får några lagmedlemmar tag i min plånbok och börjar rota i den. I den hittar ett gäng kondomer som jag gratis hämtat ifrån Ungdomsmottagningen i Visby.
Vi sitter i en stor allmän sal tillsammans med massa andra fotbollslag, både tjejer och killar, och en av lagkamraterna som rotat i plånboken tar upp en mamba-kondom ur min plånbok (det fanns andra sorter också, men han visste ju vilken han skulle ta fram), och utbrister högt så alla i salen kan höra:
"Öj Gamblor, är inte den här mambakondomen jag hittat i din plånbok till för killar med liten snopp?", varpå allas blickar vänds mot mig...
Inte helt fri från ångest och allmänna panikkänslor svarar jag...."Ehm, uh.... jo det är det väl, vaddå då?"
Inte svårt att inse vad de flesta tänkte då, speciellt tjejerna =D.
Det är vid såna där tillfällen man önskar att man vore lite mer rapp i käften, och kunnat ge en schysst replik tillbaka. I efterhand kom man ju på mer lämpliga svar, såsom "Jo, behöver du låna en?" eller "Just det, jag tog med en till dig ifall du skulle behöva en"....
Attans 😀
September 13, 2002
Gamblor wrote: Nu kom jag på en annan pinsam anekdot att dela med mig om:
På en resa med fotbollslaget i Uddevalla, får några lagmedlemmar tag i min plånbok och börjar rota i den. I den hittar ett gäng kondomer som jag gratis hämtat ifrån Ungdomsmottagningen i Visby.
Vi sitter i en stor allmän sal tillsammans med massa andra fotbollslag, både tjejer och killar, och en av lagkamraterna som rotat i plånboken tar upp en mamba-kondom ur min plånbok (det fanns andra sorter också, men han visste ju vilken han skulle ta fram), och utbrister högt så alla i salen kan höra:
"Öj Gamblor, är inte den här mambakondomen jag hittat i din plånbok till för killar med liten snopp?", varpå allas blickar vänds mot mig...
Inte helt fri från ångest och allmänna panikkänslor svarar jag...."Ehm, uh.... jo det är det väl, vaddå då?"
Inte svårt att inse vad de flesta tänkte då, speciellt tjejerna =D.
Det är vid såna där tillfällen man önskar att man vore lite mer rapp i käften, och kunnat ge en schysst replik tillbaka. I efterhand kom man ju på mer lämpliga svar, såsom "Jo, behöver du låna en?" eller "Just det, jag tog med en till dig ifall du skulle behöva en"....
Attans 😀
hahah.. träligt läge
hoppas du gav igen
September 1, 2002
Mathias wrote: Jag har aldrig råkat ut för något riktigt pinsamt. Mest småsaker, som att lägga tillbaka ett korvpaket i frysdisken och sedan bli utskälld av butikschefen inför alla kunder.
Sen har jag stått och haft ett föredrag med öppen gylf, fullt synligt. Svarta jeans - vita kalsingar.
Eller att glömma köttet när man jobbar på McDonalds är en annan höjdare. Kom en del och klagade kan jag säga.
Hehe, ja såvida man inte beställer en McFeast utan kött så blir man nog rätt missnöjd. Var du morgontrött kanske?
June 30, 2001
Gamblor wrote: [quote=Mathias]Jag har aldrig råkat ut för något riktigt pinsamt. Mest småsaker, som att lägga tillbaka ett korvpaket i frysdisken och sedan bli utskälld av butikschefen inför alla kunder.
Hehe, ja såvida man inte beställer en McFeast utan kött så blir man nog rätt missnöjd. Var du morgontrött kanske?
Snarare kvällstrött. Man blir jävligt trött i skallen efter 10 timmars arbete i köket.
3 Guest(s)