November 16, 2002
Hehe söta historier och nu ska jag upprepa vad månag sagt mitt minne är inte vart det borde vara och jag har nog förträngt det mesta men en klassiker är väl gylfen
och nått som jag trodde att alla ni har vart med om är att ha blivit påkommen när man har erotisk träff med fröken höger(ev.vänster) och nån av föräldrarna har märkt det på ett lr annat sätt
vart med om det 2-3 gånger
sen har man gått i givakt under nån tryckare lr dylikt på discon när man va mindre 😀 😀
August 11, 2003
Hehe underbara berättelser 😛
dem flesta sakerna har man ju förtryckt då men en sak kommer jag ihåg iaf ;P
det var när jag gick i 1an på gymnasiet, så hade jag å 2 polare vart nere till sjuksyster å slaktat hennes kondomburk lite snabbt så hela fickan var full av kondomer hehe ...
Iaf så går vi in i klassrummet och ska ha mattelektion å d e lite halvtyst ovanligt nog så jag vart lite orolig när mattelärarn kom mot mig (som för övrigt va lite sur just den dan oxå) och jag bara satt där å snacka .. så jag rycker upp pennan ur fickan snabbt som faan å 2 kondomer flyger upp med den, en på bänken å en på lärarn (som är tjej oxå för den delen 😉
Som tur e så va man lite kvick i skallen å kom på en bra undanflykt å slapp alla pinsamheter men det vart bra mycket skratt när man kom ut ur klassrummet iaf hehe =)
August 11, 2003
Metz wrote: Hehe söta historier och nu ska jag upprepa vad månag sagt mitt minne är inte vart det borde vara och jag har nog förträngt det mesta men en klassiker är väl gylfen
och nått som jag trodde att alla ni har vart med om är att ha blivit påkommen när man har erotisk träff med fröken höger(ev.vänster) och nån av föräldrarna har märkt det på ett lr annat sätt
vart med om det 2-3 gångersen har man gått i givakt under nån tryckare lr dylikt på discon när man va mindre 😀 😀
Haha vad sägs om å gå ut ur rummet efter dricka å se en farsa som står å asgarvar åt mig när jag just haft sex i mitt rum me flickvännen så att sängen hoppat runt över halva rummet 😉
January 20, 2003
Tänkte hänga på o lätta på hjärtat lite:
Tar flyget från Luleå till Arlanda, naturligtvis tar jag med mig Svenska Dagbladet som är nytryckt.
Läser igenom tidningen och sen sover jag lite, vaknar när vi är framme packar mina grejer.
Sen springer jag runt i arlanda en halvtimme och letar efter toaletten går in och gör vad jag måste och till slut ska jag tvätta händerna när jag märker att de är helt svarta, vafan! tänker jag tills jag kollar i spegeln och märker att hela ansiktet är svart!
Det är bläcket eller vad det kallas i den nytryckta tidningen som jag är helt täckt av och som jag naturligtvis har smetat över hela ansiktet när jag sov.
June 17, 2001
Gueno wrote: Jag gör bort mig i stort sett varje dag.
Men detta var senaste gången.Edit: När jag var till snoppdoktorn och han höll på och klämma på bollarna.. det var pinsamt. 😀
Nu i efterhand skrattar jag bara åt eländet.
Det är ju bara att lägga upp den och se glad ut. Det är väl inget pinsamt med det?!?
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
March 20, 2003
SiBBoR wrote: bli påkommen med lite naken hud på skärmen
.....ajdå.... där har jag varit..
Var på programmeringslektion i 2an eller 3an. Läraren var givetvis min klassföreståndare som hade oss i 3-4 ämnen (han älskade mig över allt annat på jorden oxå).
Detta var ju på modemtiden då det tog lång tid att ladda bilder över atlanten och kompisen bredvid hade varit snäll att klicka in en adress på min dator när jag inte kollat....samtidigt som han ropade efter hjälp....
Tajmingen blev för bra...precis när läraren kom så poppade bilden (som jag inte var beredd på, och som dessutom var så grov att jag nästan tyckte att den var lite stötande....och då är det riktigt illa)
-"ÅKESSON" utbrast min lärare vände på klacken och nämnde aldrig saken mer....men jag misstänker att han i smyg gick dit o kopierade sidan senare 😀
November 29, 2001
Kom på en fin till.
Gick i högstadiet och hade första riktiga förhallandet med en tjej, var väl i åttan har jag för mig.
Har tjatat på flickan att hon ska raka sig där nere vilket hon efter mycket om och men gick med på (alltså vi snackar kalhygge)
När hon sover över hos mig någon dag senare så vaknar jag tidigt nästa morgon av att min moster är på besök.
Går ut i köket där hon sitter och snackar med min morsa, så frågan hon såklart om hon får träffa flickan.
Visst vi kan gå in och kolla om hon är vaken.
När jag öppnar dörren inser jag att flickebarnet har sparkat av sig täcket och har lagt sig i förlossningsposition och spärrar upp sitt rakade sköta rakt i riktning mot dörren jag just öppnat.
Fy fan vad jag aldrig berättade det för flickvännen. 😉
Roligt är också att min moster är så jäkla känslig, har aldrig sett någon så röd i ansiktet.
September 17, 2001
Pim_ wrote: [quote=SiBBoR]bli påkommen med lite naken hud på skärmen
.....ajdå.... där har jag varit..
Var på programmeringslektion i 2an eller 3an. Läraren var givetvis min klassföreståndare som hade oss i 3-4 ämnen (han älskade mig över allt annat på jorden oxå).
Detta var ju på modemtiden då det tog lång tid att ladda bilder över atlanten och kompisen bredvid hade varit snäll att klicka in en adress på min dator när jag inte kollat....samtidigt som han ropade efter hjälp....
Tajmingen blev för bra...precis när läraren kom så poppade bilden (som jag inte var beredd på, och som dessutom var så grov att jag nästan tyckte att den var lite stötande....och då är det riktigt illa)
-"ÅKESSON" utbrast min lärare vände på klacken och nämnde aldrig saken mer....men jag misstänker att han i smyg gick dit o kopierade sidan senare 😀
Ja du Pim_, så kan det gå ;).. hehe, i min skola sitter vi med varsin laptop, vilka en del fullständigt fyller med naken hud. Haha, det är inte omtyckt av lärarna. Tur att jag inte är "en av dem" som sitter å gluttar på allt i skolan 🙄
heimdal wrote: hittade inga kallingar.. fick gå ut i minusgraderana cabbat.. DET va kallt
😕 stackare
1 Guest(s)