July 27, 2002
Mina glasögon är borta (har när jag kollar tv).
Jag satt med tjejen i vardagsrummet där nere och kollade tv, fotbollsmatch t.o.m. Jag hade glasögonen på mig. Jag gick sedan till köket och hämtade en läsk och sedan gick jag och kissade, allt detta på undervåningen. Gick direkt till vardagsrummet för att hämta glasögonen för jag skulle upp och spela. Jag är inte säker på vart jag "tappa" glasögonen, men det var iaf på vägen vardagsrummet -> kök -> toan.
Detta var i söndags. Och jag och tjejen har letat ungefär 5 timmar sammanlagt. WTF? Jag brukar jämt lägga dem på hyllor osv här o där. Men nu ligger de ingenstans och vi har letat på de mest sjuka ställen, i lådor m.m. Men det finns ingen chans att de ens ligger där för VARFÖR SKULLE JAG LÄGGA DEM I EN LÅDA????? :cy:
Jag har tappat nycklar osv förut och letat överallt (tyckte man) men de dök ändå upp. Men det här med glasögonen är fan kört, gud har tagit dem. Bara för jag snackade skit om jehovas vittnen den dagen. 🙁
February 17, 2004
Spannen wrote:
Mystiken tätnar! Hon kanske har gömt dem i något intimt ställe? Du måste nog ta och utforska det noga.
[quote=Callister]Men alltså jag har letat igenom alla sjuka utrymmen som finns...
😮
🙄
Inte där du tror att dom är. Ganska obekvämt skulle det vara 😀 😕
/Dani
1 Guest(s)