January 12, 2004
Vad är det skummaste ni har gjort, eller fått med hem efter en trevlig kväll med fest och samkväm?
För mig är det nog den gången när jag vaknade upp dagen efter med blodiga öron, plus att dom var stora och ömma.
Orsaken var att jag hade fått 16 nya hål i öronen, dvs 8 i varje öra.
Det var en fest som hette duga kan jag lova :pidu:
March 1, 2004
Detta hände på fyllan på väg hem från en fest vid en busshålls plats.
Kompis: Har du snus?
Jag: Jadå, en helt ny dosa.
Kompis: Tack.
Jag: Ta hela dosan, jag vill inte ha den.
Kompis: Nej nej, jag vill bara ha en nu, jag kan ta en till sen.
Jag: Du ska inte ha alltså?
Kompis: Nej.
*Jag häller ut hela innehållet på gatan*
Kompis: VAFAN HÅLLER DU PÅ MED??
Jag: DU SKULLE JU INTE HA!!
Inget av detta ovanför kommer jag ihåg, har fått höra det efteråt.
Sen efter bussresan hade jag en bit att gå och skulle ta en snus och kollade i dosan, då satt det två stycken kvar i kanten på dosan och jag blev skit sur för att nån hade tagit alla mina snus 😛
November 22, 2001
Var ute o söp med en polare.
Kommer till sans kl 8 på morgonen då jag står utanför dörren till min lägenhet o vill bli insläppt. O jag hade inga nycklar.
Kommer fram till att jag inte kom in o stack till en polare som bodde i närheten. Han hade mina nycklar (en annan kille hade haft dem när han körde oss till krogen med min bil o jag hade inte tänkt på att hem-nycklen var på knippan).
Efter lite sömn o så snackade jag med killen jag varit ute med.
Vi hade beställt in en bricka full med sprit o druckit.
Sen hade han kommit med sista nattbussen hem.
Vart jag var o hur jag kom hem är fortfarande olöst. Från krogen till hem e det väl 2.5 mil iaf så jag har nog inte gått.
December 31, 2002
Vitamin-C wrote: det var nog när ajg var 7, eller 8. Utan någon som hällst anledning så kunde jag inte använda benen!?! I typ fyra timmar så kunde jag inte gå. var skitläskigt...
Inte riktigt som topic men jag hänger på din berättelse med en liknande:
Det var när jag var ca 5 år gammal och var skitallergisk mot vissa färgämnen. En dag råkade jag äta en polkagris men tänkte inte på att det var färgämnen i den. När jag vaknade nästa morgon och skulle ta mig ner från min loftsäng var det skitjobbigt. När jag väl kom ner kunde jag inte gå och inte skrika men jag lyckades kräla fram till ett piano några meter bort och klinka på det tills min pappa kom. Då såg han att jag var blåaktig, svullen och knappt kunde röra mig. Han tog mig till akuten där jag fick en kortisonspruta eller liknande. Det var skitläskigt och jag kommer ihåg allt som om det var igår.
September 3, 2001
efter att en polare klockan 20 på kvällen, övertalat mig att halsa halva vodkaflaskan som var kvar, så fick jag en lagom minneslucka fram till 10 på morgonen nästa dag.
Vaknade hos någon annas soffa, med ett täcke, nån annans tröja och kallingarna i handen.
Har nog aldrig varit så rädd.
Men efteråt sa dom att jag hade duschat mitt i fyllan... me kläder o allt.
Då skämdes jag bara 🙂
November 29, 2003
Det skummaste jag har gjort måste vara när jag och en polare skulle till Leksan och häva alkohol.
Vi drog in på Konsum och köpte ett gäng folköl som vi tänkte sänka på vägen upp, men vi missade bussen.
Solen sken utav bara h*e så vi slog oss ner på ett bar bänkar det var 60*3 min tills nästa buss, jag tog av mig tröjan och vi började sänka öl efter öl. Oj ölen tog slut och polarn ville att jag skulle ta oskulden på vodkan, sure tänkte jag och sprättade den. Hällde upp en stor och stark grogg, tänkte att den här ska f*n räcka men nej han ville helt plötsligt dricka folköl. Nåväl finne och halv alkis som man är så sänkte jag den, lite senare gjorde jag ett nytt försök men nej han skulle bestämt dricka sin folköl. Efter att jag sänkte den så har jag minnesluckor. Minns att jag i Borlänge köpte ett busskort för alla mina cash jag hade kvar, och vid insjön så började några små brudar och jag bråka. En av dem påstod att hon spelade libor och tog 70kg i bänk och hon var tanig som fan. Fick även hör att jag sänkte en hamburgare. Så mitt minne tog slut runt 18:xx
November 27, 2003
Vitamin-C wrote: [quote=Delph1]Skummaste jag fått med hem? Sandra .. utan tvekan.
//Andreas
sandra? detaljer tack
Väldigt dominant kvinna för att vara så liten och hade en något vriden syn på hur man skulle bete sig mellan lakanen 😉
Exakt vad som låg till grund för detta vågar jag inte svara. För mycket porr (?), fetischer, skumma tidigare erfarenheter, ja jag vet inte vad 😮
Bland det i särklass skumaste jag varit med om och då är jag inte speciellt blyg av mig ändå. 🙂
//Andreas
April 30, 2005
Var på en fest hos en kompis där vi firade nyår tillsammans med lite alkohol.
Vaknade upp dagen efter o hade rejält ont i arslet och en liten minneslucka... Anade det värsta och blev lite orolig tills en polare berättade att jag ramlat ner 4-5 trappsteg med arslet före. Ta lärdom av detta och vandra aldrig i trappor när du är full! 🙂
January 12, 2004
Delph1 wrote: [quote=Vitamin-C][quote=Delph1]Skummaste jag fått med hem? Sandra .. utan tvekan.
//Andreas
sandra? detaljer tack
Väldigt dominant kvinna för att vara så liten och hade en något vriden syn på hur man skulle bete sig mellan lakanen 😉
Exakt vad som låg till grund för detta vågar jag inte svara. För mycket porr (?), fetischer, skumma tidigare erfarenheter, ja jag vet inte vad 😮
Bland det i särklass skumaste jag varit med om och då är jag inte speciellt blyg av mig ändå. 🙂
//Andreas
Vitamin-c bad detaljer...
November 27, 2003
obelix wrote: [quote=Delph1][quote=Vitamin-C][quote=Delph1]Skummaste jag fått med hem? Sandra .. utan tvekan.
//Andreas
sandra? detaljer tack
//Andreas
Vitamin-c bad detaljer...
Aj fan. Det har du rätt i. Ska fundera på om jag vill berätta verkligen. 😉 :-k
//Andreas
November 5, 2001
whak wrote: Brukar komma hem med cigaretter och en hel drös med tändare. :S
Du är en sådan där äcklig människa som snor andras tändare alltså [-X
Hatar sådant folk. Rätt som det är står man där utan tändare och vet inte hur man blivit av med den.
Jobbade i Köping ett tag och på lördagen skulle jag och några jobbarpolare ut. Gick till Hantis och sedan minns jag inte mycket mer. Hade gått därifrån vid 12-tiden och somnat på en parkpänk utnaför OK i ösregnet. Hotellet ligger bara några tiotal meter därifrån. Satt där ett bra tag tills några av jobbarkompisarna kom förbi och släpade upp mig till hotelrummet genomblöt. De hade vänligheten att fotografera hela förloppet från återförslen till att de hade lagt mig. Dessa bilder cirkulerade senare på jobbet och var ett, av mig, mindre uppskattat samtalsämne.
På begäran:
http://img91.echo.cx/my.php?image=34svennicklashittararvidvidok0.jpg
http://img91.echo.cx/img91/4704/35arvidhardefenitivtdruckitfrm.jpg
http://img91.echo.cx/img91/8707/36arvidfrlitecola3gx.jpg
http://img91.echo.cx/img91/851/37svenarvid7qm.jpg
http://img91.echo.cx/img91/7361/38arvideblt4du.jpg
http://img91.echo.cx/img91/5927/39nicklasundraromviskaghem0im.jpg
http://img91.echo.cx/img91/6554/44avmedbyxorna7ac.jpg
3 Guest(s)