Det skummaste ni har gjort, eller fått med hem.|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Det skummaste ni har gjort, eller fått med hem.
Marcan-
Member
Medlem
Forum Posts: 3747
sp_UserOfflineSmall Offline
899239
May 28, 2005 - 2:31 pm
sp_Permalink sp_Print

Vem blir först med att säga: "en kille"? 😛

DasDjungelmeister
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 227
899242
May 28, 2005 - 2:37 pm
sp_Permalink sp_Print

Marcan- wrote: Vem blir först med att säga: "en kille"? 😛

Ingen hoppas jag.

whak
Member
Medlem
Forum Posts: 4718
899247
May 28, 2005 - 2:40 pm
sp_Permalink sp_Print

Arny wrote:
Du är en sådan där äcklig människa som snor andras tändare alltså [-X
Hatar sådant folk. Rätt som det är står man där utan tändare och vet inte hur man blivit av med den.

Kan så vara, de tändare jag vet vart jag fått dom ifrån har jag köpt.
Men resten har jag inte en aning av, morsan har frågat flera ggr varför jag har så förbannat mycket tändare. Men nu när jag städade rummet så dumpade jag några så man blir av med eländet.

Förövrigt har jag fått med mig 2st poliser hem. 🙄

Snull
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 115
899259
May 28, 2005 - 3:11 pm
sp_Permalink sp_Print

På Valborg då det blev en hel del kröka vet jag inte mycket om hur saker gick till.

Krökade på ganska rejält och sen var jag helt plötsligt ute i skogen och halvsov mot ett träd. Jag vaknade till lite och ringde en polare som kom och hämtade mig. Jag vet inte när jag gick dit eller hur länge jag var där.
Jag kommer inte ihåg när jag gick hem utan vaknade sittande i duschen halv fem på morgonen. Jag duschade färdigt och när jag kom ut var klockan runt sju så jag måste väl slumrat till igen. När jag kom ut satt mamma och åt frukost.

Det var lite spännande.

Jonas Fallenius
Member
Medlem
Forum Posts: 2669
899264
May 28, 2005 - 3:19 pm
sp_Permalink sp_Print

Snull wrote: På Valborg då det blev en hel del kröka vet jag inte mycket om hur saker gick till.

Krökade på ganska rejält och sen var jag helt plötsligt ute i skogen och halvsov mot ett träd. Jag vaknade till lite och ringde en polare som kom och hämtade mig. Jag vet inte när jag gick dit eller hur länge jag var där.
Jag kommer inte ihåg när jag gick hem utan vaknade sittande i duschen halv fem på morgonen. Jag duschade färdigt och när jag kom ut var klockan runt sju så jag måste väl slumrat till igen. När jag kom ut satt mamma och åt frukost.

Det var lite spännande.

hade inte varmvattnet tagit slut?

Tindy
Member
Medlem
Forum Posts: 5044
899265
May 28, 2005 - 3:24 pm
sp_Permalink sp_Print

Bogus^ wrote: [quote=Snull]På Valborg då det blev en hel del kröka vet jag inte mycket om hur saker gick till.

Det var lite spännande.

hade inte varmvattnet tagit slut?

Alla bor inte i skogen, det finns nymodigheter som HÖGHUS där vattnet räcker läääääänge i storstäderna nu 😉

Krqagyzzz
Member
Medlem
Forum Posts: 7176
899277
May 28, 2005 - 3:45 pm
sp_Permalink sp_Print

Tindy wrote: Alla bor inte i skogen, det finns nymodigheter som HÖGHUS där vattnet räcker läääääänge i storstäderna nu 😉

Bara för att huset är högt så innebär det automatiskt inte att varmvattnet räcker längre... :blink:

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
899283
May 28, 2005 - 4:00 pm
sp_Permalink sp_Print

Skumt men inte att jag fått med mej hem, däremot en dam som fått med sej mej hem.
Vaknade på morgonen, övertygad om att det var dottern i huset jag följt hem..
Upptäcker senare att strumpor, skor, tröja, jacka och glasögon supits bort under gårdagskvällen.
Damen ifråga blev lite ställd när jag frågade efter mina brillor, jag hade nämligen inte haft dem på hela kvällen..
Hittade en t-shirt som hon påstod att jag haft då på kvällen före, det visade sej senare att jag spillt grogg på min egen och fått låna en tröja där förfesten hölls.
Tog sisådär en 5-6 timmar innan hon berättade vart jag var rent geografisk, ser liksom inte så mycket utan brillorna.
Några år sneare träffade jag damen ifråga igen, och blev då sambo med henne i 1 1/2 år.

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Tindy
Member
Medlem
Forum Posts: 5044
899324
May 28, 2005 - 5:50 pm
sp_Permalink sp_Print

Krqagyzzz wrote: [quote=Tindy]Alla bor inte i skogen, det finns nymodigheter som HÖGHUS där vattnet räcker läääääänge i storstäderna nu 😉

Bara för att huset är högt så innebär det automatiskt inte att varmvattnet räcker längre... :blink:

Nej, men bara för att vattnet SKA räcka till en normaldusch till alla i huset så betyder det att det räcker längre.

snyde
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1928
899331
May 28, 2005 - 6:05 pm
sp_Permalink sp_Print

Mycket galet har man råkat ut för, men det senaste var väl på 7-11 vid nattbussarna, då nån lirare fick för sig att sno en hel plåt med kanelbullar. Detta är i sig inget ovanligt då det stjäls oförskämt mycket saker på just det 7-11:t vid just den tidpunkten, men det lustiga med den här grabben var att han, efter att ha proppat sina egna fickor fulla med sisådär tio kanelbullar, började försöka trycka ner kanelbullar i fickorna på både mig och mitt sällskap för kvällen. Det slutade med att hon blev arg och mulade "bullmannen" med en bulle, varefter han slutade.

Krqagyzzz
Member
Medlem
899336
May 28, 2005 - 6:11 pm
sp_Permalink sp_Print

Tindy wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Tindy]Alla bor inte i skogen, det finns nymodigheter som HÖGHUS där vattnet räcker läääääänge i storstäderna nu 😉

Nej, men bara för att vattnet SKA räcka till en normaldusch till alla i huset så betyder det att det räcker längre.

Alla? Bara för att ett hus är högt så innebär inte det sammtidigt att det bor många i det.

snyde
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1928
899338
May 28, 2005 - 6:13 pm
sp_Permalink sp_Print

För att inte tala om hur vagt begreppet höghus är. Hur högt är ett höghus?

Krqagyzzz
Member
Medlem
899340
May 28, 2005 - 6:20 pm
sp_Permalink sp_Print

snyde wrote: För att inte tala om hur vagt begreppet höghus är. Hur högt är ett höghus?

wikipedia.org wrote: Höghus, byggnad av minst fem våningars höjd. Beroende på skillnader i de tekniska kraven drar man en gräns mellan de lägre höghusen från fem till åtta våningar och de typiska höghusen av mer än åtta våningars höjd.

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
899344
May 28, 2005 - 6:23 pm
sp_Permalink sp_Print

Krqagyzzz wrote: [quote=snyde]För att inte tala om hur vagt begreppet höghus är. Hur högt är ett höghus?

wikipedia.org wrote: Höghus, byggnad av minst fem våningars höjd. Beroende på skillnader i de tekniska kraven drar man en gräns mellan de lägre höghusen från fem till åtta våningar och de typiska höghusen av mer än åtta våningars höjd.

Men en skyskrapa är ett mycket högt hus, som är högre än ett höghus.
susning.nu
:bok:

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Krqagyzzz
Member
Medlem
899345
May 28, 2005 - 6:28 pm
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=snyde]För att inte tala om hur vagt begreppet höghus är. Hur högt är ett höghus?

Men en skyskrapa är ett mycket högt hus, som är högre än ett höghus.
susning.nu
:bok:

sedan får man inte förväxla ett höghus med ett torn, detta skall tydligen vara väldigt lätt att göra enligt susning

susning.nu wrote: ...en väldigt hög byggnad som huserar kontor och/eller lägenheter, och är därför inte ett torn.

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
899348
May 28, 2005 - 6:48 pm
sp_Permalink sp_Print

Jaja, får väl dela med mig av lite detaljer då:

Borde väl anat något på vägen hem till henne då hon envisas med att nypa mig hela tiden. Trodde hon bara var lite busig av sig.
Kommer lagom in genom dörren hennes, tar av mig skorna så trycker hon upp mig mot toalettdörren och handtaget sitter så klart mitt i ryggen.

"-Aj" och gick ner på knä.
"-Upp med mig" säger hon kvickt.

Ok, snabba ryck som gäller här tänkte jag och reste mig upp. Grovhånglet börjar lite lätt i hallen och jag styr det hela mot första rummet, sov/vardagsrummet. Börjar knäppa upp blusen, men icke. Får ett slag på fingarna. Jaha tänker jag och tittar på henne. Hon biter sig själv lite i läppen och kör med naglarna lite väl härdhånt på ryggen. Sen när hon nyper mig i rumpan igen börjar jag allvarligt fundera på att traska därifrån.
Minen på hennes ansikte bara skrek jävelskap/satamara/etc (ni har säkert sett den någon gång), men hon såg väl att jag blev irriterad så hon lugnade ner sig lite och knäppte upp blusen för att sedan köra händerna sakta in under tröjan på mig upp över magen och bröstet. Tröjan åkte av rätt fort där. Lite lätt kyssande i vanlig ordning och stämningen för min del börjar falla in i en något mer normal sådan. Hon öppnar mitt bälte och lägger det bakom nacken på mig och drar med mig mot sängen. So far so good (nästan iaf).
Lite småmys fortsätter vi med och då kommer nästa sak.

"-Bind mig"
"-Ursäkta?" (jag har lite nersatt hörsel på det örat hon viskade i så jag vill verkligen vara säker på att jag hörde rätt).
"-I översta lådan (pekar mot nattduksbordet) finns schalar. Bind fast mig".

Jag funderar en stund och plockar sedan fram två schalar ur lådan. Mjuka, tänkte jag när jag höll i dom. Tankarna for fram i väldigt hög hastighet nu kan jag säga. La en schal runt henne och drog henne intill och viskade, för att spela med lite:

"-Var vill madam bli bunden?"

Hon stönar till och ger mig en sen en örfil.

"-Räta på dig." klämmer hon genast fram efter hon träffat mig.

Jag släpper schalarna och tar sedan på mig bälte och tröja.

"-Vart tror du att du ska?"
"-"

Tar på mig skor och går.

Japp, då vet ni. Helt underbar tjej annars 🙂

//Andreas

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
899362
May 28, 2005 - 7:11 pm
sp_Permalink sp_Print

Det finns en del lustiga damer, inte för att jag träffat nån riktigt konstig.
Men en kompis påstår att han följde en dam hem, som ville att han skulle ligga under glasbordet i tv-rummet och hon skulle liksom sitta på glasbordet och...jaja, ni kan nog kanske räkna ut..
Han hade iaf tatt på sej kläderna och stuckit som en avlöning påstår han.

zubbe
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 633
899365
May 28, 2005 - 7:23 pm
sp_Permalink sp_Print

Läste om en som hade hittat en säl i sitt badkar dagen efter 😮
Mitt "rekord" är väl två prinskorvar i fickan och en varningsskylt, diverse skumma lappar skrivna med någon sorts hieroglyfer har man väl oxå varit med om, det värsta jag supit bort är en väska med fotbollsskor o kläder.

Black_light
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1851
899377
May 28, 2005 - 8:04 pm
sp_Permalink sp_Print

humm. JO! Hade varit hos nårra jag och min familj kände i limhamn en gång. Somnade tror jag, nästa dag var jag hemma, och hade ingen aning om hur sjutton jag kom hem. Mossan sa på frukosten att jag hade cyklat....
Kan man cykla i sömnen och ändå veta vart man är på väg och veta vart man är?

Vitamin-C
Member
Medlem
Forum Posts: 3083
899404
May 28, 2005 - 8:56 pm
sp_Permalink sp_Print

Delph1 wrote: detaljer...

har du kvar hennes nummer? 😈
*gör mig redo med lädret och piskan*

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 342
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL