October 16, 2003
Black_light wrote: humm. JO! Hade varit hos nårra jag och min familj kände i limhamn en gång. Somnade tror jag, nästa dag var jag hemma, och hade ingen aning om hur sjutton jag kom hem. Mossan sa på frukosten att jag hade cyklat....
Kan man cykla i sömnen och ändå veta vart man är på väg och veta vart man är?
om man gör nåt ofta eller iaf har gjort det innan så ska det nog gå...
det finns ju de som kör bil i sömnen :cy:
May 7, 2004
Bland det skummaste saker jag har fått med mig hem var en övningskörningsskylt. Vaknade upp på morgonen hur bakis som helst och har inge minne alls vad som hade hänt på kvällen. Vid frukostbordet (med mor och syster) så kollar jag upp på kylskåpet och hittar övningskörningskylten, dock sönderklippt och har omflyttade bokstäver.
Istället för att det står "ÖVNINGSKÖR" så hade jag på fyllan skrivit "RÖVGÖK". :/
November 27, 2003
Json_81 wrote: [quote=Delph1]Massa spännande detaljer
Varför går man efter lite sådant?
Asballt ju!
Hon var så rar och trevlig fram tills detta så jag vet inte om det var fövandlingen skrämde mig eller om det var besvikelsen över det skådespeleri hon hon lagt upp innan som fck mig att gå.
S&M är inte min grej heller, men iofs bra att veta var man ska skicka flickorna om det händer igen 😉
//Andreas
July 5, 2004
Bogus^ wrote: [quote=Snull]På Valborg då det blev en hel del kröka vet jag inte mycket om hur saker gick till.
Krökade på ganska rejält och sen var jag helt plötsligt ute i skogen och halvsov mot ett träd. Jag vaknade till lite och ringde en polare som kom och hämtade mig. Jag vet inte när jag gick dit eller hur länge jag var där.
Jag kommer inte ihåg när jag gick hem utan vaknade sittande i duschen halv fem på morgonen. Jag duschade färdigt och när jag kom ut var klockan runt sju så jag måste väl slumrat till igen. När jag kom ut satt mamma och åt frukost.Det var lite spännande.
hade inte varmvattnet tagit slut?
Vår varmvattentank, eller vad det heter, rymmer 750 liter så det var lugnt. Jag vet heller inte hur länge jag hade duschat innan jag vaknade första gången.
February 12, 2003
DexiL wrote: Bland det skummaste saker jag har fått med mig hem var en övningskörningsskylt. Vaknade upp på morgonen hur bakis som helst och har inge minne alls vad som hade hänt på kvällen. Vid frukostbordet (med mor och syster) så kollar jag upp på kylskåpet och hittar övningskörningskylten, dock sönderklippt och har omflyttade bokstäver.
Istället för att det står "ÖVNINGSKÖR" så hade jag på fyllan skrivit "RÖVGÖK". :/
Woah, that's baaaaaaaad...;)
Grattis, kanske man ska säga...:P
July 18, 2003
Bogus^ wrote: [quote=Snull]På Valborg då det blev en hel del kröka vet jag inte mycket om hur saker gick till.
Krökade på ganska rejält och sen var jag helt plötsligt ute i skogen och halvsov mot ett träd. Jag vaknade till lite och ringde en polare som kom och hämtade mig. Jag vet inte när jag gick dit eller hur länge jag var där.
Jag kommer inte ihåg när jag gick hem utan vaknade sittande i duschen halv fem på morgonen. Jag duschade färdigt och när jag kom ut var klockan runt sju så jag måste väl slumrat till igen. När jag kom ut satt mamma och åt frukost.Det var lite spännande.
hade inte varmvattnet tagit slut?
varför tror du han vaknade ? 🙄
February 1, 2004
Det här mailet skickades till mig inatt kl 3.47. Vederbörande hade sänkt 1.5 flaska rödvin och okänt antal tequila-shots på förfesten och sedan fortsatt med shots på själva festen!
Jadå.... säger---jadå.
Jahg hade skoj ikväll mike.
Hoppqw du hade kul du me
JONASN SOVER NU OCKSÅ. SKA SOV NU SNART ME.¨
Natti nq66. EOGGOTT.
oram
Han hade inget som helst minne av att han skickat det utan fick kolla sin mail och fick sig ett gott skratt. Det tog ett tag att tyda de två sista raderna men efter att kollat på tangentbordet ett tag inser jag vad han försökte få fram... 😀
November 29, 2003
makhra wrote: Det här mailet skickades till mig inatt kl 3.47. Vederbörande hade sänkt 1.5 flaska rödvin och okänt antal tequila-shots på förfesten och sedan fortsatt med shots på själva festen!
Jadå.... säger---jadå.
Jahg hade skoj ikväll mike.
Hoppqw du hade kul du me
JONASN SOVER NU OCKSÅ. SKA SOV NU SNART ME.¨
Natti nq66. EOGGOTT.
oramHan hade inget som helst minne av att han skickat det utan fick kolla sin mail och fick sig ett gott skratt. Det tog ett tag att tyda de två sista raderna men efter att kollat på tangentbordet ett tag inser jag vad han försökte få fram... 😀
Mjo skrivit en hel del saker på fyllan har man gjort.
Minns en gång för något årsen när jag vaknade och kikade lunarstorm och hade en drös nya inlägg och var tvungen att forska i vad jag hade skrivit.
Alcolås på datorn säger jag bara, eller vid en viss promille iallafall.
March 14, 2001
Ohh en massa konstiga saker jag inte vill eller orkar sitta här och beskriva.. 🙄
Av nån anledning så har jag en massa konstiga nummer inlaggd på mobilen när jag har vart ute och festat, folk som ringer och pratar på som om de känner en fast man inte kommer ihåg ett dugg av att man pratat med dem..
Fast det är ju rätt kul iofs.. 🙂
January 20, 2003
Snorch wrote:
Av nån anledning så har jag en massa konstiga nummer inlaggd på mobilen när jag har vart ute och festat, folk som ringer och pratar på som om de känner en fast man inte kommer ihåg ett dugg av att man pratat med dem..
Fast det är ju rätt kul iofs.. 🙂
Det där känner jag igen 🙂
1 Guest(s)