August 16, 2002
Idag vid 16:15 tiden pÄ passagen chatten sÄ upprepades detta: https://www.nordichardware.se/.....hp?t=79645
Denna gÄng sÄ var det inte en person som jag kÀnner, och direkt nÀr jag fick reda pÄ det sÄ gick jag in i chatten och försökte uppmana personen att avlÀgsna min adress (personen hade det som sitt nick)... Den hÀr personen svarade dock inte pÄ tilltal och jag kontaktade Passagens abuse-avdelning. PÄ minde Àn 10 minuter fick jag svar pÄ mina krav. Jag fick hans (ja, jag antar att det Àr en kille) IP-adress och kommer att ta kontakt med hans internetleverantör och jag kommer göra en polisanmÀlan.
Skrattar bÀst som skrattar sist motherfucker
edit: eftersom jag vet att det inte Àr nÄn av mina polare sÄ kan jag ju bara dra slutsatsen att nÄgon idiot hÀr pÄ NH fÄtt idén att göra samma sak... jag ska försöka fÄ honom bannad hÀrifrÄn ocksÄ...
August 16, 2002
HELIX wrote: Men palla göra en polisanmÀlan för en sÄdan liten sak.. Det kostar ju pengar för staten..
haha I don't give a shit... mm okej kanske inte en polisanmÀlan men hans ISP ska fÄ höra iaf
SuperNova wrote: Bra gjort! man mÄste göra vad som krÀvs för att fÄ vissa personer att lÀra sig rÀtt och fel.
tack...
July 19, 2001
chrippaz wrote: [quote=HELIX]Men palla göra en polisanmÀlan för en sÄdan liten sak.. Det kostar ju pengar för staten..
Det Àr vÀll ÀndÄ inte du som ska göra polisanmÀlan, sÄ du behöver ju inte "palla" det...
Eller börjar du bli lite orolig för vad din ISP ska sÀga?
Jag skriver sÄ för att det Àr en vÀldigt liten grej att polisanmÀla för. Polisen har andra saker för sig.
Nu Àr du bara fÄnig som anklagar mig.
November 4, 2001
HELIX wrote: [quote=chrippaz][quote=HELIX]Men palla göra en polisanmÀlan för en sÄdan liten sak.. Det kostar ju pengar för staten..
Det Àr vÀll ÀndÄ inte du som ska göra polisanmÀlan, sÄ du behöver ju inte "palla" det...
Eller börjar du bli lite orolig för vad din ISP ska sÀga?
Jag skriver sÄ för att det Àr en vÀldigt liten grej att polisanmÀla för. Polisen har andra saker för sig.
Nu Àr du bara fÄnig som anklagar mig.
Kanske skulle lagt tille n đ
Men ja polisen har för lite resurser och Ă€r lata fucks, men kul att anmĂ€la honom Ă€ndĂ„ đ
February 12, 2003
MEN GE DIG! DU FATTAR LA FAN ATT OM DU TIPPSAR OM EN SĂ
DAN SAK SĂ
KOMMER DU ATT FĂ
SKITEN OM DU GĂR EN POLISANMĂLAN ELLER VAD DU SKULLE GĂRA!
DU BORDE FĂRSTĂ
ATT "FĂRSVARER" KOMMER ATT SĂGA ATT DU TIPSADE OM DET OCH DET GJORDE ATT MĂ
NGA GJORDE SOM DU SA OCH ATT ALLT ĂR DITT FEL!
ĂRLIGT TALAT VAR INTE EN SĂ N STOR TĂNT!!!!
(ursÀkta caps men det Àr frustrerande med störande personer)
February 21, 2003
tycker helt klart det ser ut som du nÀstan bett om det...
du har gett förslaget... nÄn har gjort det, MEN med din email...?
lycka till med en polisanmÀlan... du har vÀl nÀstan sjÀlv anstiftat till brott sÄ...
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
2 Guest(s)