July 3, 2003
keffing: Tycker att du gör bort dig totalt nu, du förlöjligar dig bara. Är inte så inne i vad som har hänt men som jag har uppfattat det så har du tipsat om att man ska skapa en mail och sedan låtsas vara en kåt person och sedan dela ut mailen. Komiskt - och lite rätt åt dig - så gjorde någon som du sa, men använda din mail.
Skyll dig själv?
August 16, 2002
Json_81 wrote: Men han tipsade om att skapa en mail och låtsas vara någon annan.
Det är ju ett skämt, men däremot att börja använda och sprida andras emailadresser är en helt annan sak.
tack för den...
copulator wrote: antar att du gjort detta mot någon själv efter som du rekomenderade andra att göra det får du facktist skylla dej själv.
Nej, jag sa aldrig att man skulle dela ut någon annans email... man skulle regga en ny på hotmail
ManicBlue wrote: Har du bara tillräckliga bevis från serverloggen att ge till aktuell ISP lär personen ifråga säkert få en varning, alternativt bli avstängd. Att personen ifråga skulle bli bannad från NH p.g.a en sak som hänt på en helt annan site är de dock inte tal om.
sant... och som du säger så kommer han nog knappast bli bannad från nh, men det kan vara kul att veta vem det var.. för mig alltså
tiggre wrote:
lycka till med en polisanmälan... du har väl nästan själv anstiftat till brott så...
på vilket sätt har jag anstiftat till brott genom att säga åt folk att regga en ny email och använda den? har för fan inte sagt att man ska dela ut någon annans
August 16, 2002
obelix wrote: Hade det inte varit smartare att ge fan i att skriva tråden som utlöste det hela?
Snacka om att gräva en grop och falla i den själv...
ursäkta om jag antar att jag kan skriva saker på nordichardware och tro att jag kan lita att folk här inte läser lite fel (alltså att ge ut min email istället för att regga en ny) och sedan gör en jävla massa dumheter som skadar mig
x-per wrote: MEN GE DIG! DU FATTAR LA FAN ATT OM DU TIPPSAR OM EN SÅDAN SAK SÅ KOMMER DU ATT FÅ SKITEN OM DU GÖR EN POLISANMÄLAN ELLER VAD DU SKULLE GÖRA!
DU BORDE FÖRSTÅ ATT "FÖRSVARER" KOMMER ATT SÄGA ATT DU TIPSADE OM DET OCH DET GJORDE ATT MÅNGA GJORDE SOM DU SA OCH ATT ALLT ÄR DITT FEL!ÄRLIGT TALAT VAR INTE EN SÅN STOR TÖNT!!!!
(ursäkta caps men det är frustrerande med störande personer)
jag har fortfarande inte skrivit att man ska ge ut någon annans email... jag skrev att man ska regga en ny och använda den... men om vi säger som så att du börjar läsa trådarna som du skriver i bättre så ska jag sluta vara en sån tönt..
July 5, 2002
DAMN BOY!
Tycker du ska lägga ner din utredning. Jag får skumma telefonsamtal typ en gång i veckan av någon som verkar vilja höra mig svara i telefonen, senast i natt efter kl. 01, mindre roligt men inte F*N går jag till polisen för det. Det kan inte ha "skadat" dig så väldigt att de delat ut din mail, dessutom HOTMAIL, skaffa en ny! :arg:
På tal om skada. Prova killar som skickar mail med trakasserier, påhopp, anklagelser mm mm mm i någon annans namn. DET är att "skada" någon. Visiter till rätten, husransakan, böter, konfiskerade datorer och byte av skola och land för gärningspojkvaskern (man är han knappast). En betygsmedel på gränsen till IG samt en maffig 3 månaders depression för offret. DET är att bli "skadad"!!! 👿 👿
Lägg ner. Allt du egentligen vill är ju att ha "lite kul" som du själv har skrivit. (orkar inte citera) :bok:
3 Guest(s)