June 28, 2001
så skrev en förälder början på en saga som päronen skulle börja och ungarna fortsätta på nångång i lågstadiet.
varför jag minns något sådant vet jag inte, och lika lite vet jag varför jag just skrev detta.
Jag är inte ens säker på vad jag åt för lunch igår.
Och då ställer ni frågan till er själva, varför i helvete skriver Mind detta då ?
Om jag hade haft några som hellst svar på nånting skulle jag nog inte sitta här.
Jag gillar att svara på trådar för då känns det lite som att jag har åtminste en aning om vad svaret är.
Jag började på ett nytt gym idag och en snubbe började tjöta direkt med mig inne på omklädningsrummet och så ställde han frågan, vad är ditt mål ?
- Tänk om jag visste det, svarade jag.
Jag har ingen aning vart jag är på väg med mitt liv, jag skriver här för att det finns mkt intresant folk och ofta intresanta saker att diskutera, dom sakerna jag undviker att diskutera är politik och andra moraliska dilemmor som igentligen bara tar upp onödigt mkt tid.
Jag har många gånger tänkt på vad jag ska skriva som 10k inlägg, och jag har kommit på många bra saker att skriva men aldrig postat det.
Nu är det bortglömt och jag gör vad jag tycker är bäst just nu, att leva för stunden, planerar inte mer än 1-2 dar frammåt och försöker ta saker som det kommer.
Vad som manar mig nu att skriva detta är att det har gått förbi alldelles för många intresanta trådar som verkligen har förtjänat mina tankar, nu kan jag inte hålla mig mer.
Självklart vill jag tacka alla er andra "profiler" som gör NH till just vad NH är, för många att nämnas vid nick men ni vet vilka ni är.
föresten, igentligen så har jag skrivit fler än 10k inlägg, men eftersom räknaren går minus när någon mod tar bort något av mina inlägg eller om trådar från köp och sälj försvinner ut från internets historia så paserade jag 10k för bra längesedan, gud vet hur många av mina inlägg som har medvetet tagits bort.
May 1, 2005
Mind wrote: [quote=Json_81]Fick du spammer titeln?
<------uppenbarligen =)
hey ctrl har du blivit mod oxå, det har jag missat.
vad mer har jag missat ?
Att jag blivit coolast på forumet, alla avgudar mig, ellerhur allihopa? 😀
Du har nog också missat recensionen av Hiper agget, så läs den :p
February 12, 2003
Mind wrote: [quote=Json_81]Fick du spammer titeln?
<------uppenbarligen =)
hey ctrl har du blivit mod oxå, det har jag missat.
vad mer har jag missat ?
Ctrl har ju varit mod länge. 🙂
Annars har du nog inte missat sådär jättemycket, förutom Z1010's upptåg. (Kolla tråden med lönerna, heter väl "Hur mycket tjänar du?")
June 28, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=pcw]Kom nu ihåg pojkar att det är inte kvantiteten på inläggen som räknas utan kvalitéten.
Sant
Tindy wrote: Sådär säger bara folk med lite inlägg
Word.
Btw, Mind, när är det dags för den lilla att nedkomma då? 😉
ehm she said 21, im uhn noo 18, and the police 16.
http://hoppsan.just.nu/showimage.aspx?ID=2931&Gallery=1&AlbumID=15424
tro mig det var inte jag, jag bor inte i solna, jag har varit där men använde inte namnet martin vad jag kan minnas.
2 Guest(s)