September 20, 2001
Hej Killar!
Tänkte förgylla lördagsnatten med en liten historia...
Johan och Maria kom underfund med att det enda sättet att få till en söndagssnabbis var att skicka ut deras tioårige son på balkongen för att rapportera vad som hände i grannskapet.
Pojken började rapportera på samma gång som föräldrarna drog igång deras aktiviteter.
"En bil bogseras bort från parkeringen vid grannhuset. En ambulans körde just förbi."
Några minuter passerade.
"Det verkar som grannarna Olsson har besök, Mathias kör omkring på en ny cykel och Sören Svensson med fru har sex."
Föräldrarna kom av sig ganska rejält och ropade:
"Hur kan du veta det?"
"Deras son står också på balkongen."
// Marie
March 20, 2001
On 2001-09-23 01:34, Alec']['ronA wrote:
Hej Killar!Tänkte förgylla lördagsnatten med en liten historia...
Johan och Maria kom underfund med att det enda sättet att få till en söndagssnabbis var att skicka ut deras tioårige son på balkongen för att rapportera vad som hände i grannskapet.
Pojken började rapportera på samma gång som föräldrarna drog igång deras aktiviteter.
"En bil bogseras bort från parkeringen vid grannhuset. En ambulans körde just förbi."
Några minuter passerade.
"Det verkar som grannarna Olsson har besök, Mathias kör omkring på en ny cykel och Sören Svensson med fru har sex."
"Hur kan du veta det?"
Deras son står också på balkongen.// Marie
LOL!
September 20, 2001
Nä..men jag tänkte mest på ditt svar här..haha..(behöver inte inte göra det längre) du kanske glömde av dej..
Haha, nej, jag bor inte hemma längre, så om jag nu hade blivit utkörd på balkongen, så blir jag det inte längre. Hm, vi hade föresten ingen balkong. Men nu fattar jag varför morsan jämt och ständigt skulle ha en ner och städa i källaren... *asg*
April 1, 2001
On 2001-09-23 01:34, Alec']['ronA wrote:
Hej Killar!Tänkte förgylla lördagsnatten med en liten historia...
Några minuter passerade.
"Hur kan du veta det?"
Deras son står också på balkongen.// Marie
Den var ju skön såhär fram på småtimmarna när man funderar på att gå och lägga sig :z:
September 12, 2001
jasså levi dit fyllo, du lyckades raggla hem till geto-fridhem till slut. 😀
Point Of View GeForce2 GTS PRO 64Mb DDR <-nytt
[ Detta Inlägg ändrades av: Mr. Ping Pong den 2001-09-23 04:18 ]
1 Guest(s)