November 28, 2001
March 29, 2001
http://www.sweclockers.com är också bra
November 28, 2001
On 2002-02-17 13:59, RalfS wrote:
http://www.sweclockers.com är också bra
Fy på dig göra reklam för andra sidor på NH 😀
Men tack ändå 😀
December 27, 2000
On 2002-02-17 14:05, daniel_xx2001 wrote:
On 2002-02-17 13:59, RalfS wrote:
http://www.sweclockers.com är också braFy på dig göra reklam för andra sidor på NH 😀
Men tack ändå 😀
inget fel på 64bits
dom e genuina. typ..
trevligt ställe/forum där merparten av frågeställningarna och svaren vida överstiger klassen på dom trådar du lyckas starta.
ska du inte skriva lite om ditt grafikkort när du ändå har uppe en ny meningsfull tråd?
July 14, 2001
On 2002-02-18 01:35, Ankfoot wrote:
inget fel på 64bits
dom e genuina. typ..
trevligt ställe/forum där merparten av frågeställningarna och svaren vida överstiger klassen på dom trådar du lyckas starta.
ska du inte skriva lite om ditt grafikkort när du ändå har uppe en ny meningsfull tråd?
hehe,, 64bits är ju det mest lama ställe som finns,, frågorna och svaren är ju totalt värdelösa.. administratörerna har ingen aning om vad de snackar om! jag hoppas verkligen att sidan försvinner.
January 9, 2001
On 2002-02-18 14:17, Tomas wrote:
hehe,, 64bits är ju det mest lama ställe som finns,, frågorna och svaren är ju totalt värdelösa.. administratörerna har ingen aning om vad de snackar om! jag hoppas verkligen att sidan försvinner.
🙄
Finns ett flertal (bl.a några administratörer och moderatorer) på 64bits som har mycket genuina kunskaper. Axman, mkk och Illuwatar är bara några exempel. Betydligt högre klass än vissa....
[ Detta Inlägg ändrades av: TurboBird den 2002-02-18 15:24 ]
January 1, 2002
On 2002-02-18 14:17, Tomas wrote:
E du go eller gör du dig till?
[ Detta Inlägg ändrades av: Fenix den 2002-02-18 22:45 ]
September 8, 2001
Ååh, snälla Tomas kan jag få vara lika cool som du? Jag kan vara din lärling...
Vänta så ska jag testa...
*harkel* Haha! Hoppas ryssarna dör i cancer nu! För de pratar så konstigt.
Jess! Tror jag börjar lära mig nu...
Aja, Tomas är en knepig typ...
June 28, 2001
December 20, 2000
Grabbar.............
Tänkte först ta bort tråden men skriver ett par rader och förklarar varför man inte skriver så här som ni gör i denna tråden.
Det finns många siter som lägger ner stor möda och besvär på att göra en så bra site som de bara kan. Detta vet jag 64bits gör och klanka ner på deras kunskaper är av väldigt dålig natur då jag vet att ni inte vet hur mycket kunskaper som tex Axman har. Så plz håll sådant här borta från vårt forum.
Ni har lyckats få upp 2 saker i denna tråd som jag avskyr. Det ena är att klanka skit på andra sidor. Det andra är att göra reklam vilket inte hör hemma i detta forum.
Så tänk er för nästa gång.
Tråden låst och jag hoppas inte detta upprepar sig!
1 Guest(s)