May 1, 2005
Hej!
Läste mitt första nummer av Datormagazin igår och upptäckte en grej. På en sida så hade de en liten bild på deras forum. När jag tittadde närmare så upptäckte jag en grej. Det ser ju VÄLDIGT mycket ut som NH's forum.
Jag vet att jag redan gjort en sådan här tråd när jag var ny har på NH, då var det SWEC's och NH's forum som jag tyckte var lika. Men dessa ser verkligen nästan ut som tvillingar ju.
Kolla.
[Image Can Not Be Found]
Någon som vet varför det är såhär?
March 31, 2003
Dom använder sig av ett phpBB baserat forum vilket NH gör också...
phpBB kan laddas ner gratis på http://www.phpbb.com
May 1, 2005
Json_81 wrote: Tycker det är bra.
Har stött på diverse andra varianter på forum som är riktigt hemska.Någon som sett lunarstorms forum? Det måste vara ett riktigt skräckexempel på hur illa det kan bli.
Jojo! Detta forumets uppbyggnad är ju skitbra. Håller också med dig om att lunarstorms forum är det jävligaste jag sett.
March 5, 2004
Själv håller jag inte alls med dig Marcan, jag anser att toplistan är såhär:
Bäst och sjunkande:
punbb - Snabbt, trevlig kod, svenskutvecklat, enkelt att hitta i
phpbb - ful kod, enkelt att hitta i
Invision - Lite bättre än phpbb men lite svårare att hitta i, dessutom måste man betala för fullversion
vbulletin - Jobbigt att hitta i, dyrt som satan, segt
Någonstans ca 500 platser neråt:
Lunarstorm...
April 14, 2002
M3duz@ wrote: Själv håller jag inte alls med dig Marcan, jag anser att toplistan är såhär:
Bäst och sjunkande:
punbb - Snabbt, trevlig kod, svenskutvecklat, enkelt att hitta i
phpbb - ful kod, enkelt att hitta i
Invision - Lite bättre än phpbb men lite svårare att hitta i, dessutom måste man betala för fullversion
vbulletin - Jobbigt att hitta i, dyrt som satan, segtNågonstans ca 500 platser neråt:
Lunarstorm...
Nu har jag aldrig administrerat nått annat än phpbb men har använt de andra och jag står fast vid det jag sa.
February 21, 2004
Black_light wrote: [quote=Json_81]Tycker det är bra.
Har stött på diverse andra varianter på forum som är riktigt hemska.Någon som sett lunarstorms forum? Det måste vara ett riktigt skräckexempel på hur illa det kan bli.
Jojo! Detta forumets uppbyggnad är ju skitbra. Håller också med dig om att lunarstorms forum är det jävligaste jag sett.
http://forum.evolutionlan.se/ mer likt än så blir det nog inte 🙂 Men NH´s forum är väl ganska så modifierat också?
1 Guest(s)