July 27, 2002
http://www.aftonbladet.se/vss/.....08,00.html
8 nya beckfilmer. :D/
December 26, 2002
July 27, 2002
coalan wrote: [quote=Starscream]Hurraaaaa.... Beck är bäst...
du tycker också så.... 8)
Lägg pengarna på nåt annat, komedier what ever, eller jo de kunde göra några Beck filmer till men inte 8
Jag har inte spenderat ett öre i film de senaste 3 åren, tolka det som du vill. 🙂
Edit:
Hoppas de har kvar några roller bara, t.ex grannen och rättsmedicinska läkaren vill jag ha kvar. :bgrin:
October 25, 2003
MrWeizel wrote: Stackare som måste tänka när ni ser biofilmerna, måste vara jobbigt när ni är vana vid givna amerikanska mångmiljonproduktioner... 🙄
Själv tycker jag det skall bli jäkligt gött med åtta nya filmer, svensk film har inte varit bättre än såhär! 8)
(som högre upp) Sunes Jul aeger beck fett!
Peter Habers bästa roll är lätt sunes farsa!
February 1, 2004
Arny wrote: Usch. Svensk budgetfilm när den är som sämst.
ORKA folk som inte vet ett piss om vad dom snackar om (DU!).
Det är faen inte budget filmer, några av sveriges bästa skådespelare är med i serien + är det budget så brukar filmerna vara jävligt dåliga och Beck filmerna är inte dåliga, jämför gärna med Hollywood filmer. Där skjuter dom i timmar utan att någon blir träffad men i svenska filmer så skjuter dom några skott och allt är mer realistiskt. En elit-styrka gör sitt jobb och gör det RÄTT jämfört med Hollywoods elit-styrkor som skjuter flera hundra magasin och förstör flera gator. Ser du skillnaden mellan bra film och dålig film - orealistisk film och realistisk film?!
July 27, 2002
StarCraft wrote: [quote=Arny]Usch. Svensk budgetfilm när den är som sämst.
ORKA folk som inte vet ett piss om vad dom snackar om (DU!).
Det är faen inte budget filmer, några av sveriges bästa skådespelare är med i serien + är det budget så brukar filmerna vara jävligt dåliga och Beck filmerna är inte dåliga, jämför gärna med Hollywood filmer. Där skjuter dom i timmar utan att någon blir träffad men i svenska filmer så skjuter dom några skott och allt är mer realistiskt. En elit-styrka gör sitt jobb och gör det RÄTT jämfört med Hollywoods elit-styrkor som skjuter flera hundra magasin och förstör flera gator. Ser du skillnaden mellan bra film och dålig film - orealistisk film och realistisk film?!
Det är ju en smaksak, men du har rätt. Det är mer realistiskt, men Hollywoodrullar som du beskriver är ju inte direkt budget. Men det är inte Beck heller tycker jag. 🙂
1 Guest(s)