May 7, 2004
Nyss så slog det mig i huvudet att till vilken nytta ska man egentligen uppdatera sin dator och så vidare? Det kommer ju bara nyare och nyare saker, det kommar aldrig att stanna ju! Till exempel om man ska köpa ett 6800Ultra ellet nåt sånt som är det värsta idag så kommer det ju nåt mycket mycket värre/vassare om en snar framtiden, typ några år och då är det dags igen att uppgradera och slösa pengar! Nog för att man vill ju vara "värst" och bäst så man t ex kan skryta åt sina polare och så vidare och kunna spela alla spel men det kommer ju också nyare och nyare spel också hela tiden som kräver mer och mer!
Själv vill jag ju också köpa ett nytt grafikkort nu! Men då är bara själva nackdelen med det hela, pengar!
Men varför är det så egentligen, nån som vet?
February 12, 2003
Sardaukar wrote: Jag köper nya grejer varje år. Det är en hobby och som alla andra hobbys kostar det pengar.
Word.
Man vill ha nåt som går att spela nyare spel (om man gäjjmar), annars kanske man vill ha nåt bättre att klocka, kolla Arne Anka, han gör väl av med minst 5 papp/månad på datorgrejer, han klockar bara...:P
Visdomen kommer med åldern.:)
1 Guest(s)