September 12, 2001
shlumpen wrote: [quote=HuGGe]det är blixtens fel att coore ser ut som han bott i en källare under två år, han är egentligen mörk som en afrikan.
Vi funderar på att låsa in flickan i en glasmonter då det är våran mest påtittade attraktion, våran äg-dator som lottades ut är ingenting
Bara jag får ta med mig UndaC hem är det lugnt.
EDIT: Coore funkar också om det är kris.
Du glömde Noddan.... 😀
November 6, 2001
skiroy wrote: [quote=shlumpen][quote=HuGGe]det är blixtens fel att coore ser ut som han bott i en källare under två år, han är egentligen mörk som en afrikan.
Vi funderar på att låsa in flickan i en glasmonter då det är våran mest påtittade attraktion, våran äg-dator som lottades ut är ingenting
Bara jag får ta med mig UndaC hem är det lugnt.
EDIT: Coore funkar också om det är kris.
Du glömde Noddan.... 😀
Tyckte han såg så upptaget ut med bruden...
November 6, 2001
skiroy wrote: [quote=shlumpen]En vanlig burgare duger gott det också.
Skiroy, du verkar sugen på att köpa mat åt mig, ska vi gå nu eller med detsamma?
Har just käkat en hammis ute.... 🙂
*rap*
Mätt och belåten.. 🙂
Fan ta dig.
Kommer du hit och ger mig 30 spänn är du min vän för alltid.
EDIT: Kolla signaturen, ffs 😛
August 27, 2003
Fan, jag däckade tydligen i en av våra übermysiga fåtöljer, inte helt otroligt heller då man blir ganska trött på lilla CS-krigaren som köpt nytt RaidMax chassi med 15 LED fläktar och vill ha hjälp med imontering av morsans kommundator från Dell, de fem första gick väll ann men när nummer 24 kommer och vill ha hjälp är man bra trött. Sen att man inte levt på annat än karreburgare och honungstuggummin har en stor inverkan. Det är inte lätt att ha hand om hårdvarusupporten här på DH vill jag lova
3 Guest(s)