July 29, 2003
Mathias wrote: Ja fy fan vilken match. Trodde inte att djurgårn skulle ha en chans, men de stod upp väldigt bra. 2-2 är ett väldigt bra resultat och nu är det plötsligt Juventus som ligger i underläge.
Just nu känns det skönt att vara djurgårdare :D/
Dif hade tur ju att de kom från turin me 1p. från 2-0 till 2-2 e inte ngn höjdare.. + ansåg jag o många andra att d va ospelbart där ida.. påtanken på buffons utrusning..
matcher i sånt väder kan sluta hursom hellst
September 2, 2003
Jaja 2-2 är ju alltid 2-2, men djurgården hade en hel del tur framför allt med vädret. Om det hade varit regnfritt hela matchen är jag nästan säker på att juve hade sparkat in en hel del bollar till. Man kan ju tycka att det är lika för båda lagen men juve är ju dem som förlorade mest på vädret pga att dem inte kunde använda sin tekniska överlägsenhet lika mycket som annars. Jag är ju hammarbyare men på något sätt tycker jag det endå är rätt kul att en svensk klubb kan få lite framgångar internationellt, även om djurgården kmr få rikligt med stryk på råsunda är det kul att dem spelar lika en match. Ska bli underhållande att se Nedved finta bort hela dif`s mittfält.
Däremot får ni gärna starta en tråd om bajens framgångar efter att vi tar en promenad seger mot akranäs på torsdag ;). Se det såhär hif - dif 3-0 juve - dif 2-2!
Dessutom kan det ju vara kul för alla stockholmare på forumet när den enda stockholmsklubben i allsvenskan spelar fotboll.
Grattis till alla solna blå fans!!
/galningen
June 23, 2002
Mathias wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=Mathias]Just nu känns det skönt att vara djurgårdare :D/
Ända tills nästa match. 😛
Varför det? Bara att möta Juventus är större än något annat lag i Allvenskan lyckats med (kan vara ute på tunn is nu 😉 )
"Kan"?
Skulle vilja påstå att du är, ta tex IFK Göteborg, Helsingborg IF, AIK ja nu är du ute på riktigt tunn is.
December 15, 2002
Mathias wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=Mathias]Just nu känns det skönt att vara djurgårdare :D/
Varför det? Bara att möta Juventus är större än något annat lag i Allvenskan lyckats med (kan vara ute på tunn is nu 😉 )
IFK Göteborg har sammanlagt i Champions league mött lag som AC Milan, Barcelona, Manchester united, Galatasaray, Porto, Rosenborg, Bayern Munchen och PSV Eindhoven, lite fetare än en match mot Juventus
dessutom vann dom sin grupp i CL-94, de lagen som var med i gruppen var Manchester United, Barceolona och galatasaray 🙂
March 10, 2002
Dessutom slog HIF ut Inter ur Champions League. Det är ganska bra. 😉 Dock så gillar jag inte HIF direkt.
Helsingborg alltså.
June 23, 2002
X---Ray wrote: fattar mej inte på fotboll så mkt.. men alltså juventus spelar i en högre division är vad dif spelar i ?
Juventus spelar i Italien och är grymt mycket högre rankade än DIF, ptja man kan väl nästan säga att dem är en bland dem bästa fotbollslagen i världens, åtminstonde har dem varit det.
1 Guest(s)