April 9, 2002
macrus wrote: [quote=X---Ray]okej.. och DIF spelade 2-2 mot dom ?
då är det ganska stort då?
😀
Japp det gjorde dem.
Ja det är väl ganska stort här i Sverige och i Italien antar jag.
Dock så finns det ju svenska lag som lyckats minst lika bra.
En till fråga då.
Är DIF bäst i Allsvenskan eller ? I sverige då ?
June 23, 2002
X---Ray wrote: [quote=macrus][quote=X---Ray]okej.. och DIF spelade 2-2 mot dom ?
då är det ganska stort då?
😀
Japp det gjorde dem.
Ja det är väl ganska stort här i Sverige och i Italien antar jag.
Dock så finns det ju svenska lag som lyckats minst lika bra.
En till fråga då.
Är DIF bäst i Allsvenskan eller ? I sverige då ?
Inte för tillfället men dem är ju regerande mästare, men iår vinner dem knappast.
Så jag skulle knappast påstå att dem är bäst i Allsvenskan.
March 10, 2002
AMD_RULEZ wrote: [quote=Dehman]Det ultimata hade varit om DIF slår ut Juventus. Då kommer fan Italien förklara krig mot oss. 😛 Först EM sen CL 😛
De kommer göra en "Danmark", de snor skåne, mer har de inte kapacitet till.
Så kommer Sverige heltplötsligt inte ha något landslag längre... 😛
February 12, 2003
Dehman wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=Dehman]Det ultimata hade varit om DIF slår ut Juventus. Då kommer fan Italien förklara krig mot oss. 😛 Först EM sen CL 😛
De kommer göra en "Danmark", de snor skåne, mer har de inte kapacitet till.
Så kommer Sverige heltplötsligt inte ha något landslag längre... 😛
Nej, precis. Då har jag uppnått mitt syfte.
May 1, 2003
Extatic wrote: [quote=Mathias][quote=AMD_RULEZ][quote=Mathias]Just nu känns det skönt att vara djurgårdare :D/
Ända tills nästa match. 😛
Varför det? Bara att möta Juventus är större än något annat lag i Allvenskan lyckats med (kan vara ute på tunn is nu 😉 )
IFK Göteborg har sammanlagt i Champions league mött lag som AC Milan, Barcelona, Manchester united, Galatasaray, Porto, Rosenborg, Bayern Munchen och PSV Eindhoven, lite fetare än en match mot Juventus
dessutom vann dom sin grupp i CL-94, de lagen som var med i gruppen var Manchester United, Barceolona och galatasaray 🙂
Bra, slapp jag säga det! Och de har ju inte bara mött dem, de har vunnit och slagit ut de här lagen. Svårt att förstå hur stora IFK Göteborg var då. 😀
March 10, 2002
Marron wrote: [quote=Extatic]]
IFK Göteborg har sammanlagt i Champions league mött lag som AC Milan, Barcelona, Manchester united, Galatasaray, Porto, Rosenborg, Bayern Munchen och PSV Eindhoven, lite fetare än en match mot Juventus
dessutom vann dom sin grupp i CL-94, de lagen som var med i gruppen var Manchester United, Barceolona och galatasaray 🙂
Bra, slapp jag säga det! Och de har ju inte bara mött dem, de har vunnit och slagit ut de här lagen. Svårt att förstå hur stora IFK Göteborg var då. 😀
May 1, 2003
Dehman wrote: [quote=Marron][quote=Extatic]]
Ja, inget annat lag har varit i närheten, och jag tror knappt att något kommer komma i närheten heller.
Btw så är Blåvitt på G nu 😀
February 15, 2003
Dehman wrote: [quote=Marron]
Ja, inget annat lag har varit i närheten, och jag tror knappt att något kommer komma i närheten heller.
Jag vet vem som leder maratontabellen :D/
Maratontabellan i allsvenskan?
Den leder AIK, som endast legat i superettan 2 gånger, någonsin. Och båda gångerna gick dom upp igen året därpå.
March 10, 2002
Super-Svensson wrote: [quote=Dehman][quote=Marron]
Den leder AIK, som endast legat i superettan 2 gånger, någonsin. Och båda gångerna gick dom upp igen året därpå.
Haha nej, Malmö leder den...
February 15, 2003
Dehman wrote: [quote=Super-Svensson][quote=Dehman][quote=Marron]
Nu när du säger det så kom jag på att det faktiskt stämmer, Malmö har efter de nya reglerna med 3 poäng för vinst tagit över ledningen.
Det stämmer, my bad.
December 15, 2002
Super-Svensson wrote: [quote=Dehman][quote=Super-Svensson][quote=Dehman][quote=Marron]
Nu när du säger det så kom jag på att det faktiskt stämmer, Malmö har efter de nya reglerna med 3 poäng för vinst tagit över ledningen.
Det stämmer, my bad.
IFK ligger inte långt efter.... vänta ni bara, innan ni hinner veta ordet av kommer dom klättra både i allsvenskan och i maratontabellen :bok:
1 Guest(s)