March 24, 2001
Jag har en olympus C-1, den e helt ok och fick bra betyg. Den är på 1.3 megapixels vilket inte är så mycket men om du tar bilder för publisering på nätet är det tillräckligt, det duger till och med att skriva ut bilderna. Den är lätt och smidig och är iof ganska batteritörstig om man använder displayen mycket men jag har alltid extra batterier med mig. PCHemma hade ett bra test i juli nummret.
June 3, 2001
En OLYMPUS C-830L.
Har alltid hållit på med fotografering, med denna så kan man ju ta bilder som man i normala fall inte tar. Den har ett år på nacken och är nu inte nått vidare vass, men duypperligt till mig. Med en traditionell kamera har det kostat dig ca 300kr när du står med 36 bilder i näven - ca 10 som inte blivit bra. Så den har betalt sig många gånger om, då jag har ca 3000 bilder från förra året. Dessutom kan du ju ta om bilderna om dom inte blir bra (du ser ju direkt resultatet).
May 9, 2001
Har inte kollat runt ännu men vad kostar de kameror ni har? Jag kan inte så mycket om digitalkameror. Jag behöver inte en så avanserad kamera. En enkel, alldaglig kamera för lite webb-publiceringar duger.
Jag har sett nån reklam för en kamera på TV, en Canon tror jag att det var. Vet ni vilken jag pratar om? Undrar om den är bra?
Sten
[ Detta Inlägg ändrades av: rsastin den 2001-07-26 01:59 ]
[ Detta Inlägg ändrades av: rsastin den 2001-07-26 01:59 ]
March 20, 2001
On 2001-07-25 22:34, RoTe wrote:
Jag har en olympus C-1, den e helt ok och fick bra betyg. Den är på 1.3 megapixels vilket inte är så mycket men om du tar bilder för publisering på nätet är det tillräckligt, det duger till och med att skriva ut bilderna. Den är lätt och smidig och är iof ganska batteritörstig om man använder displayen mycket men jag har alltid extra batterier med mig. PCHemma hade ett bra test i juli nummret.
RoTe`s Blixt ÄGER SÅ HÅRT 😀 vi tog kort i TOTALT mörklagt stort rum på några som sov på LAN`Et det såg ut som att det var FETASTE dags ljust.
March 24, 2001
On 2001-07-26 23:35, LKC10 wrote:
On 2001-07-25 22:34, RoTe wrote:
Jag har en olympus C-1, den e helt ok och fick bra betyg. Den är på 1.3 megapixels vilket inte är så mycket men om du tar bilder för publisering på nätet är det tillräckligt, det duger till och med att skriva ut bilderna. Den är lätt och smidig och är iof ganska batteritörstig om man använder displayen mycket men jag har alltid extra batterier med mig. PCHemma hade ett bra test i juli nummret.RoTe`s Blixt ÄGER SÅ HÅRT 😀 vi tog kort i TOTALT mörklagt stort rum på några som sov på LAN`Et det såg ut som att det var FETASTE dags ljust.
hehe, och killen blev ju bra oxå, inte för ljus, inte för mörk medans rummet va i dagsljus.
April 9, 2001
På http://www.cyberphoto.se kan du se testbilder för varje kamera och se skillnaden.
1 Guest(s)