May 17, 2002
Tyrfing wrote: Bondock saints är en film om två Bröder i boston som efer en vis händelse tror sig bli utvalda av gud att beskämpa ondska (maffia och dyligt). svårt att förklara filmer rigtigta bra men kan garantera är ett måste att see.
får ta och traska till magnettejpsuthyrningsanstallten och se ifall de har den då.
Vill även passa på att rekomendera dessa filmer:
Bad boys (finnsk grym film, inte den med will smith)
Dogma (grym film som driver med kristendomen, låter b men är grymt)
May 17, 2002
Vajsman wrote: T2 röstade jag på. Sen Gladiator på 2a plats. Sen matrix kanske.
Förresten så krossar star trek star wars. 😛
heja pyjamasfolket med tuffa phasers..haha
bara för att Star Wars och Star Trek heter nästan samma sak (För er som missat det: bägge inehåller ordet Star) så betyder det inte att de går att gämföra. SW och ST är i princip helt skillda saker.
June 30, 2003
April 10, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=Vajsman]T2 röstade jag på. Sen Gladiator på 2a plats. Sen matrix kanske.
bara för att Star Wars och Star Trek heter nästan samma sak (För er som missat det: bägge inehåller ordet Star) så betyder det inte att de går att gämföra. SW och ST är i princip helt skillda saker.
Båda är Sci-Fi :bgrin: :bgrin: :bgrin: :bgrin:
February 16, 2004
Krqagyzzz wrote: [quote=Tyrfing]Bondock saints är en film om två Bröder i boston som efer en vis händelse tror sig bli utvalda av gud att beskämpa ondska (maffia och dyligt). svårt att förklara filmer rigtigta bra men kan garantera är ett måste att see.
får ta och traska till magnettejpsuthyrningsanstallten och se ifall de har den då.
Vill även passa på att rekomendera dessa filmer:
Bad boys (finnsk grym film, inte den med will smith)
Dogma (grym film som driver med kristendomen, låter b men är grymt)
Den heter inte Bad boys utan paha pojat.
February 16, 2004
Tyrfing wrote: Bondock saints är en film om två Bröder i boston som efer en vis händelse tror sig bli utvalda av gud att beskämpa ondska (maffia och dyligt). svårt att förklara filmer rigtigta bra men kan garantera är ett måste att see.
Är de inte hela tiden högt troende?
May 17, 2002
Tyrfing wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Vajsman]T2 röstade jag på. Sen Gladiator på 2a plats. Sen matrix kanske.
Båda är Sci-Fi :bgrin: :bgrin: :bgrin: :bgrin:
jo det är nog liheten det, men i ST är mer efter konceptet USA räddar världen medan i SW är mer riddare, drakar och prinsessor konceptet.
February 3, 2003
Starwars är jätte bra. Men jag satt rösten på Tecknat/Animerat/Lerfigurer av anledningarna som följer:
1. Wallace And Gromit och så klart Flykten Från Hönsgården
2. Tom Och Jerry
3. Scooby Doo
Och alla andra serier som slutar sändas numera för att nya kassa teckande filmer börjar visas istället! Samt att det var dom som gjorde att man lärde sig engelska och så tack vare dom fick jag tekniskt sett MVG i engelska B. Plus att dom är roliga...
Andra bra filmer : Dogma(fantastisk film), Drinving Miss Daisy(känns verkligen som om man är i filmen), LOTR serien, Starwars lätt. Carrie 2, The League(sean connery äger fortfarande!) + många fler
2 Guest(s)