September 16, 2002
Marcan- wrote: Efter att ha spenderat lite tid på sidan så tycker jag att den är väligt bra. Det är riktigt kul att disskutera film. Jag har dock märkt att sidan är välidigt seg, nån annan som märkt av nått sånt?
Ja, för det mesta flyter den på. Men under vissa stunder håller den nästan på att braka ihop.
Btw, jag kom just över 1000 betygsatta filmer. 😀
Nu får det räcka för mig.
September 16, 2002
skiroy wrote: Jäkla Kezo...det är ju förbjudet med subtil reklam av det slaget inne på NH ! 😉
Suuure, blame it all on the little guy! :bgrin:
Delph1 wrote: hihi, har väl skrivit drygt 100 betyg redan 🙂
Kom igen om 900 till.
Jag har väldigt svårt att komma på film nu, så nu får jag väl trycka in nån mer eftersom att jag ser dem.
February 12, 2002
skiroy wrote: Nu är det inte direkt någon film jag tänkte tipsa om här.
Snarare om en skådespelare från filmen Good Bye Lenin.
Chulpan Khamatova är ju fasen sötare än godis och enligt en viss inläggsskribent i denna tråd så får man hål i varenda tand om man kysser henne. 😉
:-s
[Image Can Not Be Found]
Visst naket är naket. Men, hon är ju ryska å ful... 😛
November 22, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=skiroy]Nu är det inte direkt någon film jag tänkte tipsa om här.
Chulpan Khamatova är ju fasen sötare än godis och enligt en viss inläggsskribent i denna tråd så får man hål i varenda tand om man kysser henne. 😉
[bild]
Jag håller på skiroy.
September 16, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=skiroy]Nu är det inte direkt någon film jag tänkte tipsa om här.
*Bild*
Jag reagerade själv på den där bilden. Första man hittar när man bild-googlar hennes namn.
Anyway.
1. Ryska kvinnor är ofta snygga.
2. Hon är fin.
September 12, 2001
*bild*
Så hon är ful ?
Jösses!
Putsa dina ev flaskbottenglasögon säger jag bara.
November 27, 2003
[Image Can Not Be Found]
:banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:
//Andreas
September 3, 2001
Kame_boy heter jag även på filmtipset. Jag blir gärna kompis med hela NH 🙂
Angående cableguy så tycker jag också att den är underskattad. Den kanske inte är bäst i världen men den är både rolig och har ett djup som man sällan ser i dagens komedier.
Men jaja 😉 vi kan diskutera film på filmtipset.
November 27, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: (Ang ryska bruden som är en blandning mellan björk och en till utséendet en ordinär rysk tjej) (Med ordinär rysk tjej menar jag förståss inte helt medelmåttigt vacker i den sämre av dessa bemärkelser gäntemot de nordiska folket) (det var allt) (nej vänta) :bash:
Hon är ju sjukt fin! 😮
//Andreas
2 Guest(s)