February 12, 2003
Delph1 wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-](Ang ryska bruden som är en blandning mellan björk och en till utséendet en ordinär rysk tjej) (Med ordinär rysk tjej menar jag förståss inte helt medelmåttigt vacker i den sämre av dessa bemärkelser gäntemot de nordiska folket) (det var allt) (nej vänta) :bash:
Hon är ju sjukt fin! 😮
//Andreas
Jättedåligt var det väl inte, men själv har man sett bättre. 😉
September 16, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: (Ang ryska bruden som är en blandning mellan björk och en till utséendet en ordinär rysk tjej) (Med ordinär rysk tjej menar jag förståss inte helt medelmåttigt vacker i den sämre av dessa bemärkelser gäntemot de nordiska folket) (det var allt) (nej vänta) :bash:
Snart ger skiroy kråkan en varning. :bgrin:
February 12, 2002
Kizo wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-](Ang ryska bruden som är en blandning mellan björk och en till utséendet en ordinär rysk tjej) (Med ordinär rysk tjej menar jag förståss inte helt medelmåttigt vacker i den sämre av dessa bemärkelser gäntemot de nordiska folket) (det var allt) (nej vänta) :bash:
De vågar han inte. :bgrin: Han vet att ja sitter här med en stubin som går ända till piteå, i slutet av den stubinen ligger en liten hög med krut, 2 cl krut för att vara exakt. Den låga som det här krutet producerar är tillräckligt för att tända på all fisluft i piteå (butangasen, som vi alla vet har piteåbor väldigt svårt för att hålla tätt i de bakre delarna av kroppen) och förvandla hela staden till ett brinnande inferno.
September 12, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Kizo][quote=-=*ThE_cRoW*=-](Ang ryska bruden som är en blandning mellan björk och en till utséendet en ordinär rysk tjej) (Med ordinär rysk tjej menar jag förståss inte helt medelmåttigt vacker i den sämre av dessa bemärkelser gäntemot de nordiska folket) (det var allt) (nej vänta) :bash:
De vågar han inte. :bgrin: Han vet att ja sitter här med en stubin som går ända till piteå, i slutet av den stubinen ligger en liten hög med krut, 2 cl krut för att vara exakt. Den låga som det här krutet producerar är tillräckligt för att tända på all fisluft i piteå (butangasen, som vi alla vet har piteåbor väldigt svårt för att hålla tätt i de bakre delarna av kroppen) och förvandla hela staden till ett brinnande inferno.
Ja i dina drömmar så tror du dig att sitta med den stubinen ja. 😀
3 Guest(s)